Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2008

"ΓΑΥΡΟΠΟΙΗΣΗ"

Το να είσαι «γαύρος» δεν είναι εύκολο πράγμα.
*** Ούτε και το να προσπαθήσεις να γίνεις «γαύρος εξ αγχιστείας» είναι εύκολο πράγμα.
*** Θέλει και αυτό τη... μενταλιτέ του.
*** Είναι άλλο πράγμα, πώς να το κάνουμε!
*** Έχει τις ιδιαιτερότητές του, έχει τους κανόνες του, έχει τη φρασεολογία του, έχει τις τακτικές του, έχει... έχει... έχει χίλια δυο πράγματα.
*** Όσοι λοιπόν αποφάσισαν, πως ο μοναδικός δρόμος για να δει ο Παναθηναϊκός άσπρη μέρα και να εκτιναχθεί, είναι να προσπαθήσει να κάνει ό,τι κάνει ο ΟΣΦΠ ή ακόμα χειρότερα να... μεταλλαχθεί σε «γαύρο», είναι καταδικασμένος στην αυτογελοιοποίηση.
*** Και αν ήταν μόνο αυτό, θα ήταν μικρό το κακό, καθώς η αυτογελοιοποίηση είναι θέμα και... προτίμηση του καθενός.
*** Το θέμα και το μεγάλο κακό, είναι ότι κάτι τέτοιο, είναι ταυτόχρονα καταδικασμένο και σε αποτυχία.
*** Κι αυτό είναι που κοστίζει.

CAME OVER


Είμαι "φανατικός" αναγνώστης της εφημερίδας "DERBY" απο την πρώτη ημέρα της κυκλοφορίας της.Βλέπω τώρα τελευταία μετά απο κάθε επιτυχία δηλωσεις απο επώνυμους (τραγουδιστές,ηθοποιούς,μανεκέν.....)φίλους του ΠΑΟ .
Δεν ξέρω αν είναι αναγκαίο η απαραίτητο αυτό.
Εμένα πάντως δε μου "κάθεται καλά",κάπως με ξενίζει αυτό για την συγκεκριμμένη εφημερίδα.Τεςπα μπορεί να είμαι ιδιόρυθμος εγώ, αλλά δεν εννοώ να καταλάβωτι δουλειά έχουν οι π.χ. Καρουσάκη,Λιβανίου,Τουμασάτου,Αλιμπέρτη.....Το πολύ πολύ να "ανεχθώ" το Στέλιο Διονυσίου.
Βέβαια όπως είπε και ο James Kaan στους "ΠΕΤΡΙΝΟΥΣ ΚΗΠΟΥΣ" οι γνώμες είναι σαν τις κ................ Όλοι έχουν απο μία.

ΥΓ.Τα μανεκέν δεν μας χαλάνε καθόλου,αλλά όχι τόσο πολύ ντυμένα.

Τελικά δεν ξέρω τι θέλω μάλλον(το λέω μόνος μου για να σας προλάβω)

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

φωτη καλά τα λες (για τα μανεκεν) εννοώ. καλή ηΠαναθα αλλά και κανά καλό κορμί΄(για μάτι μόνον) δεν βλάπτει στην ηλικία μας . Γιάννης κουμπάρος κρήτη

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ ΡΩΤΟΎΣΑΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΉ ΤΙ ΈΓΙΝΕ ΡΕ ΦΊΛΕ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΈΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑ ΟΤΙ ΓΥΡΙΣΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ

fotjou είπε...

Τι έχει η ηλικία μας Γιάννη?Είμαστε θηρία ρε και απο σκληρή γενιά.

Φιλησέ μου την Πόπη.

fotjou είπε...

Δεν ξέρω αν μίλησες με το Νίκο.Είχε κατέβει Πάτρα το ΣΚ και το κάψαμε στο Μετρόπολις.Περάσαμε σάχαρη.Κόλαση σου λέω.
Έτσι κολασμένους μας "ανάγκασε" η Γιάννα να πάμε για ένα κεράκι στον Α.Ανδρέα.
Έτσι που κολυμπούσαμε στη βότκα, όταν άναψαμε τα κεριά φοβήθηκα ότι θα φουντώσουμε.

Ανώνυμος είπε...

Ρε φώτη έχω πήξει εδώ κάτω.Καλά κάνετε και το ρίχνετε εξω. Δουλειά και το Σαββατοκύριακο. Ήθελα να πάω το αμάξι για πλυσιμο και έκανα τριάντα μέρες να τα καταφέρω. ¨οσον αφορά την ηλικία μας όλο και κάτι έχουν αρχίσει να εμφανίζονται, χοληστερίνη κ.λ.π αλλά άμα μας κάτσει κανα μικρό με χοληστερίνη θα το ...κοιτάξουμε (κομψή διατύπωση)

fotjou είπε...

Θα τα πώ όλα στην Πόπη ρε .Θέλεις και μικρούλες τώρα.

Ο γαυρούκος τη ρούφηξε σήμερα .Χαράς ευαγγέλια για τους φίλους του ποδοσφαίρου.