Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

ΟΛΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ No 1

 ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Ο νυν ποδοσφαιριστής της Σάλκε αποκάλυψε πως στο λιμάνι δεν του έδωσαν ποτέ τη δέουσα σημασία ενώ δεν του έκαναν και πρόταση ανανέωσης. Μάλιστα αναφέρει πως δεν τον βοήθησε ο Ολυμπιακός ιδιαίτερα, καθώς μέσω της Εθνικής πήρε τη μεταγραφή. Οι ψευτιές και η προπαγάνδα συνεχίζονται...
Αποσπάσματα από τη συνέντευξή του στη Veto της Κυριακής:
Για τον Ολυμπιακό: «Ο Ολυμπιακός ήταν για μένα το σκαλοπάτι για να κάνω το μεγάλο βήμα και να φτάσω εδώ που έχω φτάσει. Ευχαριστώ την ομάδα, αν και δεν πιστεύω ότι με βοήθησε ιδιαίτερα, καθώς αγωνιζόμουν ελάχιστα. Στην ουσία τη μετεγγραφή στη Σάλκε την πήρα λόγω των καλών εμφανίσεων που έκανα με την Εθνική Ελπίδων».
Για το αν στον Ολυμπιακό αισθανόταν παραμελημένος: «Ναι, αισθανόμουν ότι δεν μου έδιναν σημασία. Ήμουν τρία χρόνια στην ομάδα και αγωνίστηκα μόλις σε δέκα παιχνίδια. Περίμενα να έχω ευκαιρίες, όμως αυτές δεν έρχονταν. Πιστεύω ότι έπρεπε να πιστέψουν σε μένα περισσότερο από τη στιγμή που με την Εθνική είχα κάνει καλά παιχνίδια. Όμως αυτό δεν έγινε και γι' αυτό και πήραν την απόφαση να φύγω από την ομάδα και να πάω στη Σάλκε».
Για την αποχώρησή του από τον Ολυμπιακό: «Αυτά που λέγονται είναι ψέματα. Και θα πω κάτι για πρώτη φορά. Επίσημη πρόταση ο Ολυμπιακός για να παραμείνω στην ομάδα δεν μου έκανε ποτέ. Οπότε πώς είναι δυνατόν να λένε ότι δεν τα βρήκαμε στο οικονομικό;»
Για το αν η πρόταση του Ολυμπιακού είχε μείνει σε φιλολογικό επίπεδο: «Ναι, ποτέ δεν μου είπαν από την ομάδα "έλα στα γραφεία να συζητήσουμε να δούμε τι θα κάνουμε". Στη συνέχεια όμως ήρθε η πρόταση της Σάλκε, η οποία ήταν αρκετά δελεαστική για την ομάδα. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι για εκείνη την περίοδο τα χρήματα που προσφέρονταν ήταν αρκετά. Τα είχαν ανάγκη τότε στην ομάδα τα 3 εκατομμύρια που πρόσφερε η Σάλκε».
Για το αν έχει μετανιώσει που πήγε στη Σαλκε: «Όχι, δεν έχω μετανιώσει φυσικά. Εδώ μου δίνονται ευκαιρίες, που δεν θα τις έπαιρνα στο ελληνικό πρωτάθλημα. Συν τοις άλλοις, εδώ το επίπεδο είναι αρκετά πιο υψηλό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: