Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ





Έβαλε ο Θεός σημάδι...
Ο Πάρης και ο Αποστόλης ήταν τα δύο τελευταία θύματα μιας «κατάρας» που κυνηγάει τα τελευταία χρόνια τους οπαδούς του Παναθηναϊκού, όπου χάνουν την ζωή τους αφήνοντας δυσαναπλήρωτο κενό αρχικά στους δικούς τους και εν συνεχεία στην «πράσινη» εξέδρα. Χάρε...


"Χάρε, εγώ σε σκέφτηκα ντερβίση μάγκα πρώτο
που καθαρίζει μόρτικαμε μπέσα και γαμώτο.
Όμως εσύ μου τα γυρνάςστο ύπουλο τη στήνεις
καρφώνεις έναν από μαςπισώπλατα τη δίνεις.



Αν είσαι μάγκας πάρε μεστα ίσια και με μία
χάρε το παραδέχομαιδεν έχω ψυχραιμία.
Τώρα που ξέρω τι πουλάςκαι τι καπνό φουμάρεις
μπορείς κι εμένα να με φαςόποια στιγμή γουστάρεις.




Πες μου που να ‘ρθω να σε βρωπου να σε συναντήσω
μαζί να στήσουμε χορόκι ας θέλω εγώ να ζήσω.
Αν είσαι μάγκας πάρε μεστα ίσια και με μία
χάρε το παραδέχομαιδεν έχω ψυχραιμία.Δεν έχω ψυχραιμία."


Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Παπακωνσταντίνου)
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ ΣΤΟ GAZZETA .GR
ΤΑ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ (ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ),ΤΟΑΛΑΤΙ (ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ),ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ(ΓΙΑ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ),Ο ΙΔΡΩΤΑΣ(ΜΟΧΘΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ) ,Η ΘΑΛΑΣΣΑ(ΦΟΥΡΤΟΥΝΕΣ ,ΒΑΣΑΝΑ,ΓΑΛΗΝΗ),ΟΙ ΦΙΛΟΙ,ΕΝΑ ΤΣΙΠΟΥΡΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΛΗΜΑΤΑΡΙΑ,Η ΑΓΑΠΗ ΜΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ...............
ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ(ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΨΥΧΗ) Η ΙΔΙΑ Η ΖΩΗ!.
ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΛΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: