Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ Ν02

Τέλος εποχής για τον Γιάννη Γκούμα μετά από 17 χρόνια καριέρας στον Παναθηναϊκό. "Μετά από ώριμη σκέψη αποφάσισα να σταματήσω την καριέρα μου στην ομάδα όπου αναδείχθηκα και την οποία λάτρεψα και λατρεύω", αναφέρει μεταξύ άλλων στη δήλωσή του.



"Με γραπτή ανακοίνωση που εξέδωσε το απόγευμα της Πέμπτης ο Γιάννης Γκούμας γνωστοποίησε ότι αποχωρεί από την ενεργό δράση μετά από 17 χρόνια καριέρας και προσφοράς στον Παναθηναϊκό. Στη δήλωσή του τονίζει ότι εφεξής θα είναι μέλος της πράσινης εξέδρας. Απομένει πλέον να δούμε αν θα αξιοποιηθεί σε κάποιο πόστο από τη διοίκηση του τριφυλλιού, όπως του είχε προταθεί στις αρχές του καλοκαιριού.
Αναλυτικά η δήλωσή του:
"Μετά από 17 χρόνια στα γήπεδα πήρα την μεγάλη απόφαση να τερματίσω την ποδοσφαιρική μου καριέρα. Παρά τις προτάσεις που είχα το καλοκαίρι από την Ελλάδα και το εξωτερικό, μετά από ώριμη σκέψη αποφάσισα να σταματήσω την καριέρα μου στην ομάδα όπου αναδείχθηκα και την οποία λάτρεψα και λατρεύω. Έτσι γίνεται και το όνειρό μου πραγματικότητα και ολοκληρώνω την καριέρα μου στον Παναθηναϊκό, για τον οποίο έδωσα τα πάντα όλα αυτά τα χρόνια που αγωνίστηκα.
Πέρασα ωραίες και άσχημες στιγμές, αλλά το κυριότερο είναι ότι είχα την τύχη και την τιμή να παίξω τόσα χρόνια στον κορυφαίο σύλλογο της Ελλάδας, τον Παναθηναϊκό και να διατελέσω αρχηγός της ομάδας, γεγονός που αποτελεί την ύψιστη τιμή για οποιονδήποτε ποδοσφαιριστή.
Θέλω να πω πρώτα ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φιλάθλους του Παναθηναϊκού, για την συμπαράστασή τους όλα αυτά τα χρόνια και να τους πως ότι είμαι πλέον ένας από αυτούς. Θέλω ακόμα να ευχαριστήσω όλες τις διοικήσεις, τους προπονητές και τους συμπαίκτες μου, με τους οποίους συνεργάστηκα όλα αυτά τα χρόνια.
Ακόμα, οφείλω, φυσικά, ένα μεγάλο ευχαριστώ για τους συμπαίκτες μου και τους προπονητές μου στην Εθνική ομάδα με την οποία έζησα την κορυφαία στιγμή που μπορεί να έχει ένας ποδοσφαιριστής με την κατάκτηση του Εuro".





Αυτόν τον άνθρωπο,κομάτι της ομάδας της καρδιάς μας τον "πετάξανε σαν σκυλί"επειδή ίσως δεν δημιούργησε ποτέ προβλήματα στην ομάδα και μας φέρανε πίσω τον Γιούρκα.
Θεωρώ πισογύρισμα την επανοδό του(με άκουσαν επιτέλους λέει ο Δομάζος ο προπονηταράς )
Δεν με ενδιαφέρει αν είναι ο καλύτερος στη θέση του.Προσέβαλε στο παρελθόν την ομάδα μας,άρα εμάς.Εδειξε δείγματα κωλοπαιδαρίωσηςκαι αδιαφορίας.Σε ζητήματα ηθικής τάξης ο Παναθηναϊκός ηταν πάντα αμείλικτος και απόλυτος.Κάποιοι(το έχω ξαναπεί) προσπαθούν να μας κάνουν γαύρους.Δεν θα τα καταφέρουν ποτέ,είμαι σίγουρος.
Για να τελειώνουμε με αυτόν τον κύριο.Θα πρέπει να ματώσει για να γίνει απλώς ανεκτός.Πάντα θα είναι για όσους, έχουν πράσινο αίμα στις φλέβες τους,ένας παρείσακτος,ένας παρίας.Θα φορά τη φανέλλα της ομάδας μας γιαυτό και δεν θα τον αποδοκιμάσουμε.Αρκεί να μην αρχίσει πάλι τα επικοινωνιακά παιχνιδάκια στην πλάτη της ομάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: