Επισημάνσεις προς τους υποψηφίους που θα δηλώσουν τις σχολές επιθυμίας τους
Εάν ανατρέξουμε στα στοιχεία των τελευταίων χρόνων διπιστώνουμε το εξής παράδοξο: Για παράδειγμα το 2008 η ΣχολήΠληροφορικής της Αθήνας να έχει μειωθεί κατά 1000 μόρια και να βλέπουμε στην περιφέρεια να ανεβαίνει κατά 1000 μόρια ή κατά 500 μόρια . Η ερμηνία που δινονταν από τους εκπαιδευτικούς ήτανενδεχομένως βρέθηκαν μαθητές από την επαρχία που έγραψαν καλύτερα και δήλωσαν την επαρχία.
Αυτή είναι λάθος ερμηνεία, δε συνέβη αυτό, απλώς βλέποντας τη μοριοδότηση των σχολών της προηγούμενης χρονιάς θεώρησαν πώς η Πληροφορική Αθήνας είναι 15 χιλιάδες μόρια, δε θα συγκέντρωναν αυτά τα μόρια, επομένως δήλωσαν επαρχία, με αποτέλεσμα οι καλοί μαθητές που γράψανε 17-18 να βάλουν προτεραιότητα την επαρχία και να μείνουν οι σχολές της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης με μειωμένα μόρια.
Όχι ότι δε συμπληρώθηκε ο αριθμός, πήγαν υποψήφιοι, αλλά έβλεπε κανείς το παράλογο η Αθήνα ή η Θεσσαλονίκη να έχει λιγότερα μόρια από την επαρχία ή τα παιδαγωγικά της Αλεξανδρούπολης όπου βλέπατε στην Αθήνα τα παιδαγωγικά είχαν 500 μόρια λιγότερα ενώ της Αλεξανδρούπολης να πω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είχε 1500 και έλεγε κανείς μπράβο στους υποψηφίους της Θράκης ή της Αλεξανδρούπολης που δήλωσαν την Αλεξανδρούπολη.
Όχι, δε συνέβαινε αυτό, γιατί τελικά τα παιδιά ήταν από την Αθήνα, απλώς παρασύρονταν από τη μοριοδότηση και δήλωναν σχολές που θεωρούσαν ότι με βάση την περσινή βάση θα έπιαναν σίγουρα την ίσια σχολή στην επαρχία. Επομένως πρέπει να συμπληρώσουν το μηχανογραφικό τους, καθαρά και σύμφωνα με την επιθυμία τους.
Τα μόρια να ξέρετε ότι διαμορφώνονται από τη βαθμολογία ουσιαστικά που βγείκε φέτος. Δηλαδή αν είναι ένας μαθητής 16,17,18, δε θα πρέπει να παρασυρθεί καθόλου από τα μόρια. Από την ώρα που έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τόσες πολλές επιλογές, γιατί έχουν να κάνουν πάνω από 150 επιλογές, σημαίνει ότι φανταστείτε να περιορίζονται ξεκινώντας πρώτα από την επαρχία και μετά φτάνοντας στο κέντρο.
Οι υποψήφιοι πρέπει να συμπληρώνουν το μηχανογραφικό τους με βάση την πραγματική επιθυμία τους κι όχι με βάση εκτιμήσεις που γίνονται, γιατί ένας υποψήφιος που έχει τη βαθμολογία του ένα, δύο κάποια στατιστικά από τα φετινά του βαθμού πρόσβασης, από τα φετινά, και με μια μικρή σύγκριση που πρέπει να είναι όμως γιατί βλέπετε καμιά φορά έχουμε μεγάλη απόκλιση και η απόκλιση αυτή είναι καθαρά τελικά από τη δήλωση βούλησης των υποψηφίων κι αυτό διαταράσσει και την ισορροπία στις σχολές.
Από την ώρα που υπάρχει μεγάλος αριθμός επιλογής, πρέπει λοιπόν ο υποψήφιος ο ίδιος να δηλώσει αυτή τη μεγάλη δυνατότητα που του δίνεται ειδικά φέτος να δηλώσει με τη σειρά προτεραιότητας την επιθυμία του στο μηχανογραφικό.
esos.gr
Εάν ανατρέξουμε στα στοιχεία των τελευταίων χρόνων διπιστώνουμε το εξής παράδοξο: Για παράδειγμα το 2008 η ΣχολήΠληροφορικής της Αθήνας να έχει μειωθεί κατά 1000 μόρια και να βλέπουμε στην περιφέρεια να ανεβαίνει κατά 1000 μόρια ή κατά 500 μόρια . Η ερμηνία που δινονταν από τους εκπαιδευτικούς ήτανενδεχομένως βρέθηκαν μαθητές από την επαρχία που έγραψαν καλύτερα και δήλωσαν την επαρχία.
Αυτή είναι λάθος ερμηνεία, δε συνέβη αυτό, απλώς βλέποντας τη μοριοδότηση των σχολών της προηγούμενης χρονιάς θεώρησαν πώς η Πληροφορική Αθήνας είναι 15 χιλιάδες μόρια, δε θα συγκέντρωναν αυτά τα μόρια, επομένως δήλωσαν επαρχία, με αποτέλεσμα οι καλοί μαθητές που γράψανε 17-18 να βάλουν προτεραιότητα την επαρχία και να μείνουν οι σχολές της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης με μειωμένα μόρια.
Όχι ότι δε συμπληρώθηκε ο αριθμός, πήγαν υποψήφιοι, αλλά έβλεπε κανείς το παράλογο η Αθήνα ή η Θεσσαλονίκη να έχει λιγότερα μόρια από την επαρχία ή τα παιδαγωγικά της Αλεξανδρούπολης όπου βλέπατε στην Αθήνα τα παιδαγωγικά είχαν 500 μόρια λιγότερα ενώ της Αλεξανδρούπολης να πω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είχε 1500 και έλεγε κανείς μπράβο στους υποψηφίους της Θράκης ή της Αλεξανδρούπολης που δήλωσαν την Αλεξανδρούπολη.
Όχι, δε συνέβαινε αυτό, γιατί τελικά τα παιδιά ήταν από την Αθήνα, απλώς παρασύρονταν από τη μοριοδότηση και δήλωναν σχολές που θεωρούσαν ότι με βάση την περσινή βάση θα έπιαναν σίγουρα την ίσια σχολή στην επαρχία. Επομένως πρέπει να συμπληρώσουν το μηχανογραφικό τους, καθαρά και σύμφωνα με την επιθυμία τους.
Τα μόρια να ξέρετε ότι διαμορφώνονται από τη βαθμολογία ουσιαστικά που βγείκε φέτος. Δηλαδή αν είναι ένας μαθητής 16,17,18, δε θα πρέπει να παρασυρθεί καθόλου από τα μόρια. Από την ώρα που έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τόσες πολλές επιλογές, γιατί έχουν να κάνουν πάνω από 150 επιλογές, σημαίνει ότι φανταστείτε να περιορίζονται ξεκινώντας πρώτα από την επαρχία και μετά φτάνοντας στο κέντρο.
Οι υποψήφιοι πρέπει να συμπληρώνουν το μηχανογραφικό τους με βάση την πραγματική επιθυμία τους κι όχι με βάση εκτιμήσεις που γίνονται, γιατί ένας υποψήφιος που έχει τη βαθμολογία του ένα, δύο κάποια στατιστικά από τα φετινά του βαθμού πρόσβασης, από τα φετινά, και με μια μικρή σύγκριση που πρέπει να είναι όμως γιατί βλέπετε καμιά φορά έχουμε μεγάλη απόκλιση και η απόκλιση αυτή είναι καθαρά τελικά από τη δήλωση βούλησης των υποψηφίων κι αυτό διαταράσσει και την ισορροπία στις σχολές.
Από την ώρα που υπάρχει μεγάλος αριθμός επιλογής, πρέπει λοιπόν ο υποψήφιος ο ίδιος να δηλώσει αυτή τη μεγάλη δυνατότητα που του δίνεται ειδικά φέτος να δηλώσει με τη σειρά προτεραιότητας την επιθυμία του στο μηχανογραφικό.
esos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου