Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

"ΠΟΙΟΣ ΕΙΔΕ ΓΛΑΡΟ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ,ΑΗΤΟ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟ"

΄Εθελξε το φίλαθλο κοινό με την αποδοσή του εψες ο Παο.
Τι να πρωτοθυμηθώ.Αυτοματισμούς,κίνηση χωρίς την μπαλλα,ατομική απόδοση,αντοχή και τρεξίματα,έλλειψη λαθών?Μιλάμε ότι η ομάδα δεν παίζεται.Το έχουμε σίγουρο το πρωτάθλημα.
Και ύστερα ξύπνησα μέσα στη σκληρή πραγματικότητα.Ωραία τα όνειρα αλλά δυστυχώς δεν είναι αληθινά.
Αυτο που με ενοχλεί περισσότερο είναι ότι έπιασα τον εαυτό μου να θέλει να κλείσει την ΤV.Ποιος? Εγώ που στο ερώτημα Αντζανί η ΠΑΟ θα διαλέξω χωρίς δεύτερη σκέψη ΠΑΟ.
Στοιχειωδώς καλύτερος να ήταν ο Ατρόμητος θα κάναμε την γκέλα.
Αυτό το καλοκαίρι τελικά έκανε πολύ κακό στην ομάδα.
Πάγια αρχή για μένα είναι η επίμονη και απόλυτη στήριξη του κάθε προπονητή,με βασικές συνιστώσες την ελπίδα και τη δημιουργία.Εδώ κοντεύει να μας τα χαλάσει ο κ Νιομπλιας. Για να δούμε..........

ΥΓ.Ξένος εγώ, "λίγη" ταυτότητα, δίχως καυτή προσωπικότητα, είχα την "τρέλα" να σε λατρέψω..." Γέλα κυρία μου!!!!!!!!!!
Εφυγε κι΄αυτός.Λες να το τραγουδάει στις Αγίες;
"Κι οταν θα είσαι στη ζωή μου πόνος ξένος ,πές μου ποιός θα ΄ναι νικητής και ποιός χαμένος" ΑΡΧΟΝΤΑΣ!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: