Τετάρτη 20 Αυγούστου 2008

ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ

Το χειρότερο δεν είναι αυτό καθ΄ αυτό το γεγονός, ότι υπάρχει, ζει και βασιλεύει το ντόπινγκ.
*** Ούτε καν το ότι βρέθηκαν ντοπέ και Έλληνες πρωταθλητές και η Φανή Χαλκιά πιο συγκεκριμένα.
*** Το χειρότερο είναι όλα όσα ακολουθούν αυτή την ιστορία.
*** Αυτή η απίστευτη φαρσοκωμωδία της υποκρισίας και της δήθεν... κατακραυγής.
*** Από υπεύθυνους και ανεύθυνους.
*** Ο ένας πέφτει απ' τα σύννεφα.
*** Ο άλλος νοιώθει... ντροπιασμένος ως... Έλλην και ουρλιάζει απαιτώντας την τιμωρία των προδοτών που ατίμασαν την χώρα.
*** Και ο τρίτος... προτείνει λύσεις.
*** Και ταυτόχρονα και οι τρεις μαζί συμφωνούν και επαυξάνουν.
*** Στο πυρ το εξώτερον η Χαλκιά και οι υπόλοιποι.
*** Κι ας ήταν οι ίδιοι σχεδόν που έτρεχαν να φωτογραφηθούν μαζί της όταν έπαιρνε τα μετάλλια.
*** Λες και τότε... δεν ήξεραν.
*** Ενώ... ήξεραν και πολύ καλά μάλιστα.
*** Απλά κρυβόντουσαν πίσω από το ότι... τότε δεν υπήρχε...ψεγάδι.
*** Ή έστω δεν είχε... εντοπιστεί ψεγάδι.
*** Διαλέγετε και παίρνετε.
*** Και μαζί με όλα αυτά.
*** Οι ίδιοι τύποι.
*** Την ίδια ώρα.
*** Ήρωες και παράδειγμα προς μίμηση, ψυχάρες και Ελληνάρες οι... άλλοι.
*** Αυτοί δηλαδή που έχουν πάρει ήδη μετάλλια και είναι και... καθαροί.
*** Ή έστω... δεν πιάστηκαν.
*** Και ρωτάω εγώ τώρα.
*** Ποιο είναι το χειρότερο;
*** Ποιο μας προκαλεί περισσότερο;
*** Το ντόπινγκ από μόνο του ή έστω η αθλήτρια και ο αθλητής που έκανε χρήση και πιάστηκε;
*** Ή αυτοί οι τύποι που θέλουν να το παίξουν και υπεύθυνοι και σώφρονες και πατριώτες και... άφθαρτοι από πάνω;
*** Κι από πότε εγώ θα πρέπει σαν άνθρωπος και σαν έλληνας να ταυτίζομαι μαζί τους;
*** Ποιοι είναι αυτοί και ποιος με υποχρεώνει;
*** Αν αυτοί είναι η... πατρίδα μου, αν αυτοί... εκπροσωπούν την πατρίδα μου, έχουν την εντύπωση πως εγώ θα ντραπώ γι' αυτή την συγκεκριμένη πατρίδα επειδή πιάστηκε ντοπέ η Χαλκιά;
*** Και θα γίνει ρεζίλι η πατρίδα η δικιά μου στην οικουμένη ολόκληρη απ' αυτό το πράγμα;
*** Λάθος, μεγάλο λάθος.
*** Η δικιά μου η πατρίδα και η δικιά μου Ελλάδα έτσι όπως την έχω εγώ στο μυαλό μου και έτσι όπως την εκπροσωπώ εγώ και όσοι εγώ γουστάρω στο μυαλό μου, ούτε ρεζίλι έγινε, ούτε με έκανε να ντραπώ επειδή πιάστηκε ντοπέ η Χαλκιά.
*** Με την... δικιά τους πατρίδα, με την Ελλάδα που αυτοί θέλουν να εκπροσωπούν, ας κάνουν ότι θέλουν.
*** Ας τρέξουν να μπαλώσουν τις τρύπες, με την ίδια σπουδή και ταχύτητα που έτρεχαν να επωφεληθούν τις επιτυχίες.
*** Ας καταδικάσουν στο πυρ το εξώτερον και ας γράψουν όσα πύρινα άρθρα θέλουν εναντίον των... προδοτών που έκαναν χρήση ντόπας, με την ίδια σπουδή και πάθος που «πούλαγαν» πάνω σ' αυτούς την εμπορευματοποίηση των παλιότερων επιτυχιών τους.
*** Αλλά να είμαστε ένα πράγμα, να έχουμε την ίδια πατρίδα, να νοιώθουμε με τον ίδιο τρόπο την Ελλάδα, με όλους αυτούς δεν γίνεται.
*** Στην ίδια χώρα μπορεί να ζούμε.
*** Και στην ίδια πόλη ίσως.
*** Μπορεί ακόμα να μιλάμε και την ίδια γλώσσα και να πήγαμε και στα ίδια σχολεία.
*** Αλλά το ίδιο... Έλληνες και οι δύο, δεν γίνεται να είμαστε.
*** Κι ούτε θα γίνουμε με το... ζόρι.
*** Κάποιος από τους δυο μας, θα είναι μια ζωή... μετανάστης στην ίδια του την χώρα.
*** Προς το παρόν έτσι είμαστε «εμείς».
*** Χρόνια τώρα ίσως.
*** Αλλά... που θα πάει...


GAME OVER(ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "DERBY")

Δεν υπάρχουν σχόλια: