Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2009

ZZ TOP-ΑΡΩΜΑ ΝΟΤΟΥ ΚΑΙ ΤΕΞΑΣ ΒOURBON

OI ΑΝΤΡΕΣ ΟΙ ΣΩΣΤΟΙ


ZZ TOP !!!!!!!!




Χαράς ευαγγέλια για τους πιστούς.Το ΜΕΓΑΛΟ hard rock blues group συγκρότημα παντοτινά αγαπημένο(της νιότης μου και των "γηρατειών "μου) επιτέλους στην Ελλάδα.
24 Οκτωβρίου 2009 στο Κλειστό του Τάε Κβον Ντό στο Φάληρο,για μία και μοναδικά συγκλονιστική βραδυά.Με άρωμα Νότου και Τέξας Bourbon.Mε την αδρεναλίνη στα ύψη.
Τυχεροί αυτοί που θα είναι εκεί.Δυστυχώς εγώ λόγω υποχρεώσεων δεν θα είμαι .
Χρόνια τώρα πιστοί ,λιώναμε το βινύλιο ακούγοντας ξανά και ξανά τον ύμνο
"Beer Drinkers and Hell Raisers" καβαλώντας σε κάθε ευκαιρία την άγρια αγαπημένη 400-σαρα Honda.(μιλάμε για 30 χρόνια πίσω!!!!!)
Δεν πειράζει.Το Σάββατο το βράδυ θα τους ακούω στο βινύλιο και θα φαντάζομαι πίνοντας bourbon and southern comford.
-Μπαμπά κοίτα μια μηχανάρα.Τέτοια θα μας πάρεις(οχι θα μας πάρεις?).Προσταγή.
-Είσαστε μικρές ακόμη.(δε σφάξανε λέω απο μέσα μου)
Μα τι πατέρας είμαι εγώ .!
Ξέχασα τα δικά μου.?Τις "αλητείες" πάνω στην Honda μου.Τα ταξίδια ,τις ασωτείες?
Πέσε ναι ρε και άστες .Δεν κοστίζει .Μην τους τη σπάς!!!!






Σχηματίστηκαν το 1969 στο Houston του Texas και κατέχουν ένα μοναδικό ρεκόρ αφού για 40 χρόνια δεν έχει γίνει η παραμικρή αλλαγή στη σύνθεσή τους. Oι Billy Gibbons κιθάρα, τραγούδι, DustyHill μπάσο τραγούδι και Frank Beard ντραμς αποτελούν το πιο καυτό τρίο του rock έχοντας στο ενεργητικό τους 15 studio άλμπουμ και περισσότερα από 20 πετυχημένα singles. Rock ύμνοι όπως La Grange, Tush, Legs, Sharp dressed man, Gimme all yourlovin, Rough Boy, Cheap sunglasses, I thank you, She just killedme καθώς και τα Blue jeans blues και Jesus just left Chicago που είναι δύο από τα καλύτερα texas blues που γραφτήκαν ποτέ, αλλά και τον ύμνο των απανταχού τσοπεράδων Beer Drinkers and HellRaisers.Η σκηνική τους παρουσία είναι μοναδική αφού οι Gibbons και Hill, τόσο εμφανισιακά όσο και μουσικά κάνουν το δικό τους show.Το συγκρότημα των ZZ Top δεν έχει εμφανιστεί ποτέ στη χώρα μας. Είναι όμως ιδιαίτερα δημοφιλές και αγαπημένο. Τραγούδια τους που παίζονται στα clubs και στα τηλεοπτικά μουσικά κανάλια είναι τα «Legs», «Sharp Dressed man» και «Gimme all your lovin». To ντεμπούτο τους κυκλοφόρησε το 1970 και μέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει 14 albums.




Αγαπημένα τραγούδια τους:


Beer Drinkers and Hell Raisers


Gimme all your Loving


La Grange


La Grange Riding


Jailhouse Rock


Tush


Sharp Dressed Man


Stop Breaking Down Blues


Blue Jeans Blues


Jesus Just Left Chicago


Cross Road.........................




Δεν υπάρχουν σχόλια: