Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ(όπως κεφτές) ΚΑΝΕΙΣ?

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ που λέει και ο Αλέφαντος μας βρήκαν αυτό το Σ.Κ.
Το Σάββατο κολυμπήσαμε στο Southen Comford για να πνίξουμε τον καυμό μας που δεν είμαστε παρόντες στη μία και μοναδική βραδυά των ZZ TOP στήν Ελλάδα.
Την Κυριακή το βράδυ ήρθε το τελειωτικό χτύπημα.Νικήσαμε τα μέλη του Βορρά με 2-1,αλλά ποιός ασχολείται με αυτό(Αν χάναμε όμως?)Ο Τεν έκανε αλλάγή τον Νίνη και έβαλε τον Λέτο.Τι ντροπή και αυτή.Ποιός του έδωσε τετοιο δικαίωμα?Ποιόν ρώτησε?Δεν έμαθε ακόμα (ο τεντάς)ότι την ενδεκάδα και τις αλλαγές τις υπαγορεύουν άλλοι.Δηλαδή βάλθηκε να πάρει την δουλειά του Δομάζου, της ΕΡΑ-ΣΠΟΡ, του Ι.Ο.Ρ.του ΣΕΝΤΡΑ,των Αντώνηδων,του Π.Ρ.Π.Π(η αδυναμία μου) ,του ταξιθέτη -διασκεδαστή και όλων των "δημοκρατικών" δημοσιογραφικών δυνάμεων?Τι νόμισε ότι ανήκουν και αυτοί στα παιδιά των stage?Ποιός νομίζει ότι είναι ο υπουργός "άντε γαμήσου πρωϊ-πρωϊ"
Δεν ήξερα που να κρυφτώ(όπως κεφτές).Να και ένα μπουκάλι DRAMBUIE, μπας και πνιγεί η νροπή μου.Αμ δε .Ήξερε καλό κολύμπι η ρουφιάνα.Έπινα εγώ ,ρεκόρ αυτή.
Καπάκι ήρθε και το παράπονο του Μέσι της Κρήτης."Εγώ δεν συνηθίζω να πέφτω"Ποτέ δεν είναι αργά σκέφτηκα.Ολα μαθαίνονται.Απο πεσίματα μέχρι σκυψίματα,για υποβολή σεβών φυσικά.(οσφυοκαμψία λέγεται η ασθένεια).
Δεν αντέχω τις ντροπές.Έχω και μία ηλικία .Φοβήθηκα(όπως φόρα)!
Είχα απελπιστεί.Φώς πουθενά.Δεν άκουσα και τον Μπραουδάκη να μιλά για αεροδρόμια και απελάσεις.Που το βάζεις αυτό!!!!(Ντροπή σας.Τι σκέψεις έναι αυτές.)
Ξαφνικά ,σαν απο μηχανής θεός,ήρθε η σωτηρία.Ντριιιν το κινητό.
-Ναι
-Πόσο ήρθε ο Παναθηναϊκός?(κοριτσίστικη φωνή)
Ρε βαλτή είναι,σκέφτηκα?
-Ποιός είναι?
Ρε μπαμπά εγώ είμαι.
-Που είσαι τέτοια ώρα?(10 μμ ήταν,αλλάν α το παίξουμε και άγριοι ,για την τιμή των όπλων)
-Ρε μπαμπά πας καλά(όχι παιδάκι μου σκέφτηκα).Στη Μαδρίτη είμαι.Πόσο ήρθε τελικά
-(2-1) νικήσαμε.
Κραυγές ,ουρλιαχτά ,ύμνοι απο το μωρό μου και κάτι φίλες της άγριες Παναθηναϊκίνες .
Τους λιώσαμε.Οι "πεθαμένοι" θέλανε και αποτέλεσμα.?
-Καλά δεν το μάθατε?
-Τι?
-Έκανε αλλαγή τον Νίνη.
-Ποιός
-Ο ΤΕΝ ΚΑΤΕ.
-Πας καλά.Που είναι το παράξενο.Αυτός δεν είναι ο προπονητής μας.?΄
-Ναι αλλά ...
-Δεν έχει αλλά."Τους σκίσαμε"Αυτό μετράει .Α,να σου πώ.Η Μάρτα ...
-Ποιά Μάρτα?
-Η κοπέλα που με φιλοξενεί ρε μπαμπά.
-Ναι ?
-Τη μόνη ομάδα που ξέρει απο την Ελλάδα, είναι ο Παναθηναϊκός.
-Καληνύχτα μωρό μου.


Καλή μέρα ΤΕΝ.
Μην ανησυχείς.Η ατελείωτη δεξαμενή μας (αυτή που στέρεψε διότι δεν παίρνουμε κάλπικα πρωταθλήματα?)σου αναγνωρίζει τα αυτονόητα και βγάζει εμάς απο αδιέξοδα και ψευτοδιλήμματα.
Τελικά τα φίλτρα της νέας γενιάς οπαδών μας λειτουργούν άψογα,δείχνοντας σε όλους μας το δρόμο!



ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΜΙΣΟ-ΜΗΔΕΝ ΚΑΙ ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΟΝ ΒΟΤΑΝΙΚΟ.
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ.
ΟΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΕΙΤΕ ΜΕΣΑ,ΕΙΤΕ ΓΥΡΩ,ΕΙΤΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ "ΕΧΘΡΟΣ" ΜΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: