Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ........................



ΔΑΚΕ Δ.Ε ΠΙΕΡΙΑΣ : ΑΛΑΛΟΥΜ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ





Τετάρτη, 6 Απριλίου 2011







Αλαλούμ στο Υπ.Παιδείας: Ξαφνικά θα δίνονται και απολυτήρια Λυκείου χωρίς εξετάσεις.....

«Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου» λέει ο λαός και δεν έχει άδικο. Για μια ακόμη φορά δεν λέει να βάλει μυαλό και να αφήσει τις προχειρότητες και τους αιφνιδιασμούς η πολυπληθής ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

Τριάντα επτά μέρες πριν την έναρξη των πανελλαδικών εξετάσεων, με μία νυχτερινή ανακοίνωση αλλάζουν ουσιαστικά το σύστημα των εξετάσεων δημιουργώντας μαθητές δύο ταχυτήτων, αλλά, κυρίως, σύγχυση και αβεβαιότητα για τη νομική εγκυρότητα του απολυτηρίου που θα αποκτάται χωρίς πανελλήνιες εξετάσεις.

Ανακοίνωσαν ότι με τροπολογία που θα περάσουν στο νομοσχέδιο για τα πειραματικά σχολεία (τα πειράματα εις βάρος των μαθητών συνεχίζονται) οι μαθητές της Γ΄ τάξης Λυκείου μπορούν εάν το επιθυμούν να μην εισαχθούν στα ΑΕΙ ή ΤΕΙ, και να αποκτήσουν απολυτήριο Λυκείου χωρίς να δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις. Αγνοούν ,όμως, ότι η ρύθμιση αυτή είναι αμφιβόλου νομικής υποστάσεως και φέρει νομικά ελαττώματα γιατί ανατρέπει την ουσία του νόμου.

Ξέχασαν, επίσης, να διευκρινίσουν, εάν αυτό το απολυτήριο είναι ισότιμο, εάν με αυτό μπορεί κάποιος μαθητής να εγγραφεί σε πανεπιστήμιο εξωτερικού, εάν μπορεί να συμμετάσχει ισότιμα σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ ή του Δημοσίου, με τι σύστημα εξετάσεων θα αποκτήσουν απολυτήριο και πώς ακριβώς και πότε θα διενεργηθούν οι εξετάσεις.

Άραγε δεν μπορούσαν να το ανακοινώσουν από την έναρξη της χρονιάς, ώστε να μην επιβαρυνθούν οι μαθητές με πρόσθετο άγχος και οι οικογένειες τους με το κόστος των φροντιστηρίων;

Γιατί τόση βιασύνη και επιπολαιότητα; Το αλαλούμ στο μεγαλείο του!


Για να καταλάβουμε δηλαδή.Δύο ώρες στο οικοίο περιβάλλον του σχολείου μας, με τους καθηγητές μας.
, με την "ελαστική" επιτήρηση με ανόμοια θέματα ανα την Ελλάδα,θα εξισωθούν με το τρίωρο ψυχοφθόρο και πιεστικό διαγώνισμα σε Πανελλαδικό επίπεδο?
Αν αυτό δεν είναι άνοιγμα κερκόπορτας σε διαφθορά ,πιέσεις των τοπικών κοινωνιών στους καθηγητές ,αξιοποίηση διαπροσωπικών σχέσεων η και επιδιωξή τους τότε τι?




Δεν υπάρχουν σχόλια: