Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2008

ΠΑΟ-ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ 2-3

Κάτι ακούστηκε για Μπάγεβιτς.Ελπίζω να μην το διανοηθούν οι κύριοι διοικούντες.Θα μου πείς θα σε ρωτήσουν?Οχι βέβαια ,εγώ την αποψή μου καταθέτω.


Ελπίζω και απαιτώ σαν οπαδος του ΠΑΟ να μην περάσει ο κ.Μπάγεβιτς την πόρτα της Παιανίας.Κάποιες αρχές και κώδικες νομίζω ότι είναι αδιαπραγμάτευτες,πάνω από τίτλους και πρόσκαιρες νίκες.Η έλευσή του θα είναι ήττα του ΠΑΟ στρατηγικής σημασίας για το μέλλον του.Αλλωστε εμείς δεν πιστεύουμε σε μεσσίες και θαυματοποιούς αλλά στο ήθος και την σκληρή δουλειά.Ενας είναι στόχος:ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΟΝ ΒΟΤΑΝΙΚΟ.ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΠΙΤΙ.Ούτε Ντούσκο ούτε τίποτα άλλο.Προπονητή έχουμε ας τον αφήσουμε να δουλέψει στηρίζοντάς τον μέχρι "θανάτου"


Ελέγχονται ως ακριβείς οι φήμες ότι τα "περί Μπάγεβιτς "αναφέρονται στην προηγούμενη ανάρτηση

ΟΣΟ ΖΕΙΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ



Η παπαριά είναι ένα δέντρο σαν την αχλαδιά μόνο που δεν κάνει αχλάδια. Ανήκει στην οικογένεια των Papariae στην οποία ανήκει και το αγγούρι. Πρόκειται για δέντρο της ερήμου το οποίο προστατεύει τον καρπό του με πολλά τριχίδια. Με αυτή την μέθοδο τα διάφορα πουλιά-θηρευτές δεν πλησιάζουν. Ο καρπός του εν λόγω δέντρου ( παπάρι) παρατηρείται έντονα μετά το 15ο έτος της ηλικίας του. Ακόμα τα παπάρια είναι πολύ ευαίσθητα σε πιέσεις. Μπορεί εύκολα να πρηστεί λόγω μεταβολών του περιβάλλοντος στη θερμοκρασία, το pH, και την υγρασία. Προτιμούν να αφεθούν σε ηρεμία και μετά από μια μικρή αύξηση θερμοκρασίας που προκαλείται από μικροερεθίσματα εκτοξεύονται τα σπόρια που μεταφέρονται στο άνθος με τον άνεμο (ανεμογκάστρι). Λόγω του φαινομένου του θερμοκηπίου ελάχιστα παπάρια είναι φυσιολογικά και λειτουργικά, για αυτό και πρέπει να τύχουν προσοχής από τους γεωπόνους. Τα παπάρια καλλιεργούνται σε διάφορες χώρες. Άλλοι ισχυρίζονται πως η μεγαλύτερη παραγωγή γίνεται στην Αμερική, άλλοι λένε στην Αφρική και άλλοι στην Ελλάδα. Βέβαια όπως προαναφέρθηκε τα παπάρια δεν είναι πάντα λειτουργικά. Άρα αν κρίνουμε με επιστημονικά κριτήρια την λειτουργικότητα, οι καλύτερες χώρες είναι η Ινδία και η Κίνα. Αν κρίνουμε βάσει ποσότητας τα αποτελέσματα πάλι διχάζουν, αφού το λίπασμα και οι συνθήκες ωρίμανσης και γαλούχησης παίζουν μεγάλο ρόλο. Τελευταία ακούγονται φήμες για παραγωγή γενετικά τροποποιημένων παπαριών.Τα παπάρια και τα δέντρα παπαριές τυγχάνουν μεγάλου σεβασμού στις μέρες μας στην Ελλάδα, αφού πάντα οι Έλληνες τα θυμούνται στην καθημερινή ζωή:-Ως απάντηση σε σχόλιο βαθυστόχαστο: « παπαριές».-Μεγάλη ένδειξη προσφοράς και αλληλεγγύης είναι η προσφορά παπαριών: « Πάρε τα παπάρια μου». -Κάτι που τυγχάνει μέγιστης σημασίας από εμάς λέμε « στα παπάρια μου». -Για άτομα που κάνουν βαρυσήμαντες δηλώσεις ή πράττουν εξίσου σημαντικά έργα, υπάρχει το « φάε ένα παπάρι» ή «τσίμπα ένα παπάρι ».-Σπανιότερα χρησιμοποιείται η μέτρηση παπαριών για ερευνητικούς λόγους «Μέτρησέ μου τα παπάρια». Βέρυ ιμπόρταντ πέρσονς ορίζονται ως « παπάρες».
Επίκαιρο όσο ποτέ,δεν συμφωνείτε?

Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2008

ANIKANOI?

Μήπως φταίει ο Βαρδινογιάννης?Μήπως ο Πεσεϊρο?Μήπως η διαιτησία?Μήπως η χαλαρότητα?
Τι στο καλό φταίει και "τρώμε"δύο γκόλ απο τον Ηρακλή με αστείο τρόπο?
Τα νεύρα μας πάντως όχι.
Τελικά έχουμε ένα μεταφυσικό αμυντικό πρόβλημα?Μήπως είμαστε γκαντέμηδες?(Η γρίνια ως γνωστόν φέρνει μιζέρια και γκαντεμιά)
Τι στο καλό συμβαίνει?.Είναι σύμπτωση πως όταν ο Θρήνος παραπαίει τον ανασταίνουμε?
Θέλουμε απαντήσεις ρε γαμώτο.Που είναι η Διοίκηση της Ομάδας να βάλει τις φωνές και να κόψει κανέναν κ....ο?¨Να μας δώδει κάποιες εξηγήσεις βρε αδερφέ.
Είναι φυσιολογική αυτή η ανισορροπία:Βέρντερ-Ηρακλής?
Πότε θα ισορροπίσουμε ,όταν χάσουμε το πρωτάθλημα?
ΥΓ1:Ευτυχώς που οι άλλοι δύο δεν δέχτηκαν το δώρο μας.
ΥΓ2" Ο ΠΑΟΚ ψέματα-ψέματα σε απόσταση αναπνοής απο την κορυφή και αήττητος παρακαλώ!!!

Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008

ΙΣΟΝΟΜΙΑ,ΙΣΟΤΙΜΙΑ,ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ

Συναγωνιστές καλή σας μέρα! Είχα σκοπό και στο σημερινό «Εξτρεμάκη» να ασχοληθώ με τον Παναθηναϊκό και το 2-2 με την Βέρντερ Βρέμης, αλλά από χθες το μεσημέρι προσπαθώ να συνέλθω από την επίθεση ηθικής και διαφάνειας που... εξαπέλυσε ο ιδιοκτήτης της Σκόντα Ξάνθης κύριος Χρήστος Πανόπουλος. Ο αξιότιμος κύριος Πανόπουλος ενώ την Τρίτη το μεσημέρι συμμετείχε στη συνεδρίαση της Σούπερ Λίγκας, άκουσε τις δυο απόψεις (της πλειοψηφίας και του Ολυμπιακού....), στη συνέχεια «ψήφισε» υπέρ της κεντρικής διαχείρισης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της λίγκας με τον αστερίσκο ότι η ομάδα του, η Σκόντα Ξάνθη θα πάρει τη διαφορά (περίπου 700.000 ευρώ) που προκύπτει λόγω του ότι έχει ένα ακόμα χρόνο συμβόλαιο με την ΝΕΤ. Την Τετάρτη ο πρόεδρος της Λίγκας Κώστας Πηλαδάκης έδωσε συνέντευξη Τύπου όπου ανακοίνωσε ότι όλες οι ΠΑΕ της Λίγκας, πλην του Ολυμπιακού, αποφάσισαν να προχωρήσουν στη κεντρική διαχείριση. Η Σκόντα Ξάνθη και ο Χρήστος Πανόπουλος δεν εξέφρασαν καμία αντίθετη άποψη.
Ξαφνικά (;) την Πέμπτη το μεσημέρι οι Ελληνες φίλαθλοι έμαθαν ότι η Σκόβντα Ξάνθη υπέγραψε νέο τριετές συμβόλαιο με τη ΝΕΤ που θα ισχύει μέχρι το 2012. Καλό ε; Μάλιστα ο κύριος Πανόπουλος έστειλε επιστολή στον Κώστα Πηλαδάκη (ο οποίος σίγουρα θα χρειάστηκε... αιθέρα) στην οποία αφού υποστηρίζει ότι: «...Δεν έχουν καμία ευθύνη τα υπόλοιπα μέλη του συνεταιρισμού, ώστε να «πληρώσουν» τη διαφορά στη SKODA ΞΑΝΘΗ, επειδή εκείνη είχε υπογράψει συμβόλαιο για ένα επί πλέον έτος, Nostra Culpa !». Τι πονόψυχος άνθρωπος ο κύριος Πανόπουλος, και με λατινική παιδεία. Μπράβό του που σκέπτεται το ταμείο των υπολοίπων ομάδων. Ομως θα μου επιτρέψει μια απορία. Γιατί αυτό δεν το έλεγε την Τρίτη το μεσημέρι; Να σηκωθεί και να πει: «Κύριοι όχι. Εγώ δεν συμφωνώ να πληρώσει η λίγκα τη διαφορά...». Γιατί άραγε; Τι μεσολάβησε από την συνεδρίαση της Λίγκας μέχρι χθες για να πάτε πάλι στη ΝΕΤ, «σπάζοντας» το μέτωπο των 15;
Δυο μέρες «σιωοπής» και την τρίτη μέρα υπογράψατε νέο, τριετές, συμβόλαιο με τη ΝΕΤ. Ωραίο! Μάλιστα ενημερώσατε τον Πηλαδάκη ότι: «Η SKODA ΞΑΝΘΗ, μετά την παρέλευση της περιόδου αυτής, θα συμμετέχει στην Κεντρική Τηλεοπτική Διαχείριση, σαν ένα από τα 15 ή 16 μέλη, και πραγματικά εύχεται να είναι 16, γιατί αυτό θα είναι προς το συμφέρον όλων όχι μόνο στο οικονομικό, αλλά σε όλα τα επίπεδα». Ετσι μπράβο αφού «φτύνετε» την προσπάθεια της λίγκας, αφού δεν αφήνετε μόνο του τον Ολυμπιακό, κάνετε και την... χάρη να τους λέτε ότι το 2013 (ζήσε μάη μου να φας τριφύλλι...) θα είστε μαζί τους. ΟΚ ότι πείτε κύριε Πανόπουλε. Για επίλογο του θέματα διάλεξα τον επίλογο της επιστολή του κυρίου Πανόπουλου. Διαβάστε: «ΙΣΟΝΟΜΙΑ, ΙΣΟΤΙΜΙΑ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ (σ.σ. τα κεφαλαία είναι στην ανακοίνωση της Σκόντα Ξάνθης). Κύριε Πρόεδρε, είμαστε σίγουροι, ότι και εσείς στη θέση μας, όπως το οποιοδήποτε μέλος του Συνεταιρισμού, θα έπραττε το ίδιο, προφυλάσσοντας, την αξιοπρέπεια, το ήθος, και την εικόνα της εταιρίας του». Οχι μην γελάτε τώρα. Κρατηθείτε γιατί μπορεί σύντομα να δείτε κι’ άλλη κωλοτούμπα. Που να βρει γιατρειά το ελληνικό, επαγγελματικό, ποδόσφαιρο; Πως να βρει τη χαμένη του αξιοπιστία όταν υπάρχουν παράγοντες που την Τρίτη συμφωνούν σε κάτι και την Πέμπτη κάνουν ακριβώς το αντίθετο; Πως; Ερωτήματα που θα μείνουν (δυστυχώς) αναπάντητα.

"Αριστερό εξτρεΜΑΚΗ"
Εφημεριδα DERBY

Τι να προσθέσουμε εμείς τώρα;
Ετσι "σκόρπια στην όχθη" λοιπόν¨:

Ο ΟΦΗ είναι θυγατρική ε? Ενώ η Ξανθούλα του Βορρά ανένταχτη και ανεξάρτητη ε?
Πιστεύω ότι όλοι πια καταλαβαίνουν πώς ο γαυρούκος παίρνει τα πρωταθλήματα .Ποιοί τα ¨κατεβάζουν¨και δεν σέβονται τα παντελόνια που φοράνε. Είναι πιά φανερό το σκηνικό που έχει στηθεί τόσα χρόνια στις πλάτες του ΠΑΟ και του Ελληνικού Ποδοσφαίρου.
Το καλύτερο όμως είναι ότι ο κόσμος του ΠΑΟ είναι εκεί κοντά στην ομάδα ακι αυτό είναι ο μεγαλύτερος εφιάλτης τους.

ΥΓ1 Ο Αντωνάκης δεν θύμισε χθές πρωταγωνιστή παλιάς Ελληνικής ταινίας του τύπου ¨"Άπονη κοινωνία"?
ΥΓ2.Πολλοί φίλοι αναρωτιούνταιγιατί ασχολούμαι τόσο με τον ΠΑΟ,ενώ γύρω μας συμβαίνουν συγκλονιστικά πράγματα.
Η ΠΑΝΑΘΑ μπορεί να μας ταλαιπωρεί με την αφ΄υψηλού αντιμετώπιση των διαφόρων καταστάσεων αλλά μας φτιάχνει την ψυχή και την διάθεση."Άλλωστε πιστεύω ότι το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα δέν είναι πιά ένα παιχνίδι αλλά η αιχμή του δόρατος του "κακού"

Είναι τυχαίο ότι στην Ελλάδα υπάρχουν τόσες πολλές αθλητικές εφημερίδες?Και μην μου πείτε ότι η οικονομική πίττα είναι πολύ μεγάλη γατί θα σας μαλώσω.Μεγάλα παιδιά είσαστε σκεφτείτε κάτι πρωτότυπο

ΥΓ3.Τυχερός ο γαυρούκος χθές.Φυσικά και δεν έχει αμυντικό πρόβλημα. Γιατί είστε κακά παιδιά?Ντροπή σας ,δεν ξέρετε ότι αυτό είναι αποκλειστικότητα του Παναθηναϊκού, από την ώρα που δεν πήρε πίσω τον Sotis?



Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008

PRAUD PAO PAO PAO PAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πολλοί "τυφλοπόντικες" έμειναν απόψε με το στυλό στο χέρι.ΟΠΑΟ έδειξε τα "αυγά" του σε όσους τόσα χρόνια προσπαθούν να τον "ξεδοντιάσουν"Δεν νίκησε αλλά έβγαλε υγεία ,πάθος , ποιότητα και έκανε περήφανους του απανταχού του πλανήτη οπαδούς του.
Του αξίζει λοιπόν το μοτό:<<ΧΑΝΕΙΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΕΓΩ ΘΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΩ ,ΠΑΟ ΠΑΟ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ>>

Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008

ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΙ



Μέρα με τη μέρα τίθεται διαρκώς το καίριο ερώτημα:Γιατί είμαστε Παναθηναϊκοί;Από συνήθεια;Απο σύμπτωση;Από επιλογή;Από βιώματα;Εκ γενετής;Τι απο τα παραπάνω άραγε;

προφανώς μονοσήμαντη απάντηση δεν υπάρχει στο ανωτέρω ερώτημα!
Πολλοί εξ ημών είμαστε Παναθηναϊκοί γιατί γεννηθήκαμε έτσι.Άλλοι πάλι προέκυψαν καθ΄οδόν για διαφόρους λόγους,τους οποίους ουδείς μπορεί να καταγράψει πλήρως
Καλοδεχούμενοι άπαντες.Αλλά τι είναι τελικά αυτό που μας κάνει και αυτούς και εμάς,όλους μαζί Παναθηναϊκούς;
Ιδρυτικό κείμενο του Παναθηναϊκού είναι ο "Επιτάφιος" του Περικλέους.Κατόπιν περαιτέρω σκέψης θα πρόσθετα επίσης και τον "Παναθηναϊκό" του Ισοκράτη.Τούτο σημειώνεται όχι για να αποδείξω ότι ο Περικλής και ο Ισοκράτης υπήρξαν "Βάζελοι".Αυτό άλλωστε είναι ιστορικά διατυπωμένο και αναντίρρητο.Θα μπορούσε ποτέ ο Ισοκράτης να γράψει κείμενο που να φέρει σαν τίτλο"ολυμπιακός Πειραιώς";Αδιανόητο
Το σημειώνω όμως διότι σε αυτά τα δύοιδρυτικά κείμενα της "Πανάθας",δύο κείμενα που πραγματεύονται τις αρχές συγκρότησης της Αθηναϊκής Πολιτείας έναντι των άλλων Αρχαίων Ελληνικών πολιτευμάτων,εμπεριέχεται η τελική απάντηση στο αρχικό ερώτημα.
Βασικά λοιπόν ,είμαστε Παναθηναϊκοί επειδή το αποφασίσαμε έτσι.Η εξ ελευθέρας,αβίαστης και συνειδητής απόφασης συμμετοχή σ΄ένα σύστημα αξιών,σε μία παράδοση,είναι η έννοια της αριστοκρατικής(με την έννοια του κράτους των "Αρίστων" αντίληψη των πραγμάτων)έτσι συγκροτείται μία ελεύθερη πολιτεία,ελευθέρων και ίσων πολιτών,στην οποία ελευθέρως έχουν αποφασίσει να μετέχουν.
Από αυτή την άποψη λοιπόν ο Παναθηναϊκός εκπροσωπεί-από αρχαιοτάτων χρόνων μέχρι σήμερα-τη μία από τις δύο μακραίωνες παραδόσεις του Ελληνισμού.Είναι η Ελλάδα του άστεως,σε αντίθεση με την Ελλάδα του όχλου.Είναι η σύγχρονη,αξιοπρεπής,παραγωγική Ελλάδα,σε αντίθεση με την Ελλάδα της μίζας,της αρπαχτής,της ρεμούλας και του παρακράτουςΔεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι δύο από τους τρείς τελευταίους Προέδρους του ολυμπιακού βρέθηκαν η είναι ακόμα στη φυλακή........είμαστε η Καλή Ελλαδα!
Αυτή ακριβώς η παράδοση και η αντίληψη αυτής,συγκροτεί την βάση της φυσικής ανωτερότητας του Παναθηναϊκού.Δεν είναι τυχαίο ότι ήδη απο την εποχή του Περικλέους και του Ισοκράτη,οι απανταχού "Βάζελοι"απέριψανκατηγορηματικά τις απανταχού υπερβολικές και δοξαστικές γραφικότητες.Ο Παναθηναϊκός δεν ήταν ποτέ ούτε θέλησε να είναι "θρύλος" ιδέα θρησκεία.Είναι απλώς "Σύλλογος Μεγάλος" και αυτό τα λέει όλα για όσους εξ ημών τον συναποτελούμε.
Με άλλα λόγια,ο Παναθηναϊκός εγγράφεται ευθέως στο γενικότερο κίνημα διαφωτισμού,το οποίο και αποφασιστικά προεκτείνει στους αγωνιστικούς χώρους.
Ενίοτε ερήμην του......"Το πρώτο Ευρωπαϊκό ο ΠΑΟ θα το πάρει"τραγουδούσαν οι ηττημένοι του Τελ Αβίδ και της Σαραγόσα και έτσι τελικώς έγινε.
Θα ήταν ουσιαστικά υπονόμευση των αρχών του Ευρωπαϊκού πολιτισμού,εάν η πρώτη Ελληνική ομάδα που θα στεφόταν Πρωταθλήτρια Ευρώπης προέκυπτε απο τον θορυβούντα σύλλογο του επινείου.
Ας είναι λοιπόν καλά η Μπανταλόνα!
Υπό αυτή την έννοια η ανάγκη επιβεβαίωσης του Παναθηναϊκού στους αγωνιστικούς χώρους είναι δευτερεύουσα.Δεν προκύπτει απο την υπαρξιακή ασφυξία των οπαδών των μικρότερων συλλόγων,από τπο πεινασμένο μάτι,όπως συνβαίναι στα επίνεια και στους συλλόγους προσφυγικών καταβολών.
Είναι λοιπόν υπαινικτική και όχι αποδεικτική.Είμαστε οι καλύτεροι και το υπενισόμεθα ενίοτε,με την διακριτικότητα και την αξιοπρέπεια που χαρακτηρίζει την ανατροφή.
Στο επίπεδο άλλωστε των αρχών, το αποτέλασμα ενός μόνο αγώνα(η κάποιων)δεν αποδεικνύει τίποτα.
ΥΓ1:Πανέμορφο κείμενο, ανώνυμου συντάκτη το οποίο υπογράφεται απο εκατομμύρια Παναθηναϊκών, όπου του Πλανήτη
ΥΓ2:Άκουστηκε ότι ο Παπαδόπουλος δήλωσε ότι δεν θα υπογράψει σε ανταγωνιστική του ΠΑΟ ελληνική ομάδα.Κύριε Παπαδόπουλε τόσα χρόνια στην ομάδα θα έπρεπε να ξέρεις ότι δεν υπαρχει ανταγωνιστική Ελληνική ομάδα για τον ΠΑΟ ,στο επίπεδο που οι αγώνες κρίνονται στο γήπεδο

ΤΟ ΚΑΜΙΝΙ

Αφιερωμένο σ΄όλους αυτούς που ενώ είναι "κακά παιδιά" έχουν παραμείνει καλοί άνθρωποι.
Σ΄όλους αυτούς που τους "θρέφει¨ η αγάπη μιάς γυναίκας.
Σ΄όλους αυτούς που όταν είναι με φίλους δεν πίνουνε "σιχτίρια".


Έξω είναι φωτιά και λαύρα το μυαλό μου είναι χάβρα κι ο έρωτάς σου το καμίνι που ανάβει και δε σβήνει
Έξω είναι φωτιά και λαύρα έφυγες δε σε ξανάδα φλόγα μου κρυφή και ζάλη λιώνω σίδερο κι ατσάλι
Έξω είναι φωτιά και λαύρα όλα γύρω μου είναι μαύρα κάψε, κάψε τι θα μείνει του Ασπρόπυργου καμίνι

Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2008

ΦΕΓΓΑΡΟΣΚΟΝΗ


Ένα μονάχα θα σου πω μη με λυπάσαι όλα καλά δε θα χαθώ να μη φοβάσαι.Σου κάνω χώρο όπου θέλεις να πετάξεις άσε με μένα χαμηλά θα έρχομαι κάθε αστροφεγγιάτ ον προορισμό σου να σου δείχνω μην τον χάσεις Σαν φεγγαρόσκονη η ψυχή μου στον αέρα θα σε αγγίζει απαλά στα αδύναμά σου τα φτεράκαι θα σκορπάει ξανά ψηλά στα αστέριαΣαν φεγγαρόσκονη η ψυχή μου στα μαλλιά σουμέσα στη άδεια σου αγκαλιά θα σου θυμίζει απ' τα παλιά κάποιον αλήτη που η καρδιά του ήταν δικιά σουΈνα μονάχα θα σου πω δε σε χρεώνω όλα καλά δε θα χαθώ δε θα κρυώνω Κάνει στην άκρη η καρδιά μου να πετάξεις άσε με τώρα μη μιλάς μα να θυμάσαι όπου και αν πας κάθε πανσέληνο θα βγαίνεις να με ψάχνεις

Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2008

ACHILLEUS


ΓΙΑΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ

NA TO ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ

Μετά απο τις έντονες διαμαρτυρίες του 98%(στην πραγματικότητα επειδή το ζήτησε μια καλή φίλη) "καρφιτσώνω" την λύση του γρίφου








Λύση:
Θέση σπιτιού 1 2 3 4 5

Χρώμα σπιτιού κίτρινο μπλέ κόκκινο πράσινο άσπρο

Εθνικότητα Νορβηγός Δανός Αγγλος Γερμανός Σουηδός


Είδος ποτού Νερό Τσάι Γάλα Καφές Μπίρα



Είδος τσιγάρων Dunhill Blends Pall Mall Prince Bluemasters


Κατοικίδιο Γάτες Άλογο Πουλιά Ψάρι Σκύλος




Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008

Ο ΓΡΙΦΟΣ ΤΟΥ EINSTEIN


Υπάρχουν 5 σπίτια,5 διαφορετικών ανθρώπων.Σε κάθε ένα σπίτι ζεί ένας άνθρωπος διαφορετικής εθνικότητας.Οι 5 ιδιοκτήτες πίνουν ένα συγκεκριμένο είδος ποτού,καπνίζουν μια συγκεκριμένη μάρκα τσιγάρων και έχουν ένα συγκεκριμένο κατοικίδιο.Όλοι έχουν μεταξύ τους διαφορετικά κατοικίδια,διαφορετικές μάρκες τσιγάρων και διαφορετικά είδη ποτών.
Η ερώτηση είναι: Ποιός έχει το ψάρι?



Στοιχεία:







  1. Ο Αγγλος μένει στο κόκκινο σπίτι


  2. Ο Σουηδός έχει ένα σκύλο


  3. Ο Δανός πίνει τσαϊ


  4. Το πράσινι σπίτι είναι αριστερά από το άσπρο σπίτι


  5. Ο ιδιοκτήτης του πράσινου σπιτιού πίνει καφέ


  6. Αυτός που καπνίζει PALL MALL τσιγάρα έχει πουλιά για κατοικίδια


  7. Ο ιδιοκτήτης του κίτρινου σπιτιού καπνίζει Dunhill τσιγάρα


  8. Αυτός που μένει στο μεσαίο σπίτι πίνει γάλα


  9. Ο Νορβηγός μένει στο 1ο σπίτι


  10. Αυτός που καπνίζει Blends μένει δίπλα σε αυτόν που έχει γάτες


  11. Αυτός που έχει το άλογο μένει δίπλα σε αυτόν που καπνίζει Dunhill


  12. Ο ιδιοκτήτης που καπνίζει Βluemasters πίνει μπίρα


  13. Ο Γερμανόσς καπνίζει Prince.


  14. Ο Νορβηγός μένει δίπλα στο μπλέ σπίτι


  15. Αυτός που καπνίζει Blends έχει ένα γείτονα που πίνει νερό


(Τα στοιχεία ειναι πράσινης γραφής γιατί ως γνωστον ο Einstein ήταν "άρρωστος" παναθηναϊκός)



ΟEinstein έγραψε αυτό το γρίφο στον 20ο αιώνα.Υποστήριξε ότι το 98% των ανθρώπων δεν μπορούν να τον λύσουν

Έχοντας κατα νου ότι γνωρίζω προσωπικά το περίφημο 2%(εδώ γελάνε δυνατά)μπορείτε να τον διαψεύσετε?

Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2008

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΔΙΑΒΗΤΗ ΤΥΠΟΥ 1

Με αφορμή το έντονο ενδιαφέρον δύο καθηγητριών φιλολόγων με καθημερινή κατάθεση ψυχής(Γωγώ Ν.και Γεωργία Δ.) στο σχολείου που υπηρετώ ,για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών μας με διαβήτη τύπου 1 "καρφιτσώνω" την εγκύκλιο του ΥΠΕΠΘ για όποιον ενδιαφέρεται .





Η εγκύκλιος του ΥΠΕΠΘ για την εισαγωγή υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση-Ποιοι δικαιούνται να καταθέσουν αίτηση




Mέσα στην προθεσμία εγγραφής των νεοεισαγόμενων φοιτητών που αναμένεται να ορίσει το υπουργείο Παιδείας (συνήθως οι εγγραφές γίνονται το τρίτο δεκαήμερο του Σεπτέμβρη) θα πρέπει να καταθέσουν την αίτησή τους για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση οι απόφοιτοι Λυκείου που πάσχουν από σοβαρές ασθένειες Ειδικότερα η εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας που στάλθηκε προς όλα τα Λύκεια της χώρας ορίζει ότι σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις οι τυφλοί, οι κωφάλαλοι, οι πάσχοντες από μεσογειακή- δρεπανοκυτταρική ή μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία, οι πάσχοντες από συγγενή υδροκεφαλία με μόνιμη τεχνητή παροχέτευση του εγκεφαλονωτιαίου υγρού (shunt) συνοδευόμενη και από άλλες διαμαρτίες, όπως αραχνοειδής κύστη με φαινόμενα επιληπτικής κρίσης, καθώς επίσης οι πάσχοντες από μυϊκή δυστροφία Duchenne, από βαριά αγγειακή δυσπλασία του εγκεφαλικού στελέχους, από κακοήθεις νεοπλασίες (λευχαιμίες, λεμφώματα, συμπαγείς όγκους ) από το σύνδρομο του Bund Chiari, από τη νόσο του Fabry, από βαριά ινοκυστική νόσο (παγκρέατος, πνευμόνων ), από σκλήρυνση κατά πλάκας, από βαριά μυασθένεια, θεραπευτικώς αντιμετωπιζόμενη με φαρμακευτική αγωγή, οι νεφροπαθείς που υποβάλλονται σε αιμοκάθαρση, οι πάσχοντες από συγγενική αιμορραγική διάθεση- αιμορροφιλίες και οι υποβαλλόμενοι σε θεραπεία με παράγοντες πήξεως, οι υποβληθέντες σε μεταμόσχευση μυελού των οστών ή μεταμόσχευση κερατοειδούς χιτώνος, καρδιάς, ήπατος, πνευμόνων, νεφρού, παγκρέατος ,οι πάσχοντες από ινσουλινοεξαρτώμενο νεανικό διαβήτη τύπου 1, οι πάσχοντες από σύνδρομο Evans, οι πολυμεταγγιζόμενοι πάσχοντες από μεσογειακή αναιμία, οι έχοντες κινητικά προβλήματα οφειλόμενα σε αναπηρία άνω του 67%, οι πάσχοντες από φαινυλκετονουρία, από συγγενή θρομβοφιλία και υποβάλλονται σε θεραπεία αντιπηκτικής αγωγής δια βίου, από αρρυθμογόνο δυσπλασία δεξιάς κοιλίας με εμφυτευμένο απινιδωτή, καθώς και από τη νόσο του GAUCHER, που είναι: A.απόφοιτοι Λυκείου εγγράφονται στη σχολή ή στο τμήμα της επιλογής τους σε ποσοστό θέσεων 3% επί του συνολικού αριθμού εισακτέων , B.απόφοιτοι Τ.Ε.Ε.-ΕΠΑ.Λ. εγγράφονται σε τμήμα των Τ.Ε.Ι. ή της ΑΣΠΑΙΤΕ από αυτά που περιλαμβάνονται στην ομάδα που αντιστοιχεί στον τομέα αποφοίτησής τους και σε ποσοστό θέσεων 3% επί των αντίστοιχων ποσοστών που έχουν καθοριστεί για εισαγωγή των αποφοίτων Β΄ κύκλου σπουδών Τ.Ε.Ε. (ημερήσιων & εσπερινών) καθ’ υπέρβαση, εκτός από τις σχολές ή τα τμήματα εκείνα για τα οποία, με αιτιολογημένη απόφαση της ίδιας της σχολής ή του τμήματος που έχει εγκριθεί από τη Σύγκλητο ή τη Συνέλευση του Ιδρύματος, η συγκεκριμένη πάθηση, λόγω της φύσης της επιστήμης καθιστά δυσχερή γι’ αυτούς την παρακολούθηση. Για το λόγο αυτό οι υποψήφιοι που ανήκουν στην κατηγορία αυτή θα πρέπει πριν ζητήσουν να εγγραφούν, να διαπιστώνουν από τη γραμματεία του τμήματος αν έχει εκδοθεί ή όχι σχετική απόφαση. Ειδικά για τις σχολές και τα τμήματα για τα οποία απαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις που διαπιστώνονται με εξετάσεις ειδικών μαθημάτων, πρέπει να απευθύνονται στην οικεία γραμματεία, προκειμένου να πληροφορηθούν αν απαιτείται ή όχι εξέταση στο ειδικό μάθημα. Αν απαιτείται τέτοια εξέταση, αυτή γίνεται από το οικείο τμήμα και όχι σε εθνικό επίπεδο. Στην περίπτωση που ο αριθμός των αιτήσεων των ανωτέρω υποψηφίων σε σχολή ή τμήμα είναι μεγαλύτερος από τον αριθμό των θέσεων που αντιστοιχεί στο ανωτέρω ποσοστό η επιλογή των εγγραφομένων γίνεται από την ίδια την σχολή με βάση το βαθμό του απολυτηρίου των υποψηφίων με φθίνουσα σειρά και μέχρι να συμπληρωθούν οι θέσεις του ανωτέρω ποσοστού. Σε περίπτωση ισοβαθμίας με τον τελευταίο εγγραφόμενο εγγράφονται ως υπεράριθμοι όλοι οι υποψήφιοι που ισοβαθμούν στη σχολή ή το τμήμα αυτό. Δεν αποκλείεται σε όσους εμπίπτουν στην περίπτωση αυτή η υποβολή αίτησης και σε περισσότερες από μία σχολές ή τμήματα.
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΤΟΠΟΣ-ΧΡΟΝΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΄Οσοι εμπίπτουν στις παραπάνω περιπτώσεις υποβάλλουν στο τμήμα στο οποίο επιθυμούν να εγγραφούν σχετική αίτηση που συνοδεύεται από τα δικαιολογητικά που υποβάλλουν οι νεοεισαγόμενοι φοιτητές και το προβλεπόμενο πιστοποιητικό της Πρωτοβάθμιας Υγειονομικής Επιτροπής του οικείου νομού που πιστοποιεί την πάθησή τους και το οποίο εκδίδεται μετά από δωρεάν βεβαίωση γιατρού μέλους διδακτικού ερευνητικού προσωπικού, οποιουδήποτε Ανωτάτου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος αντίστοιχης ειδικότητας. Η αίτηση και τα ανωτέρω δικαιολογητικά υποβάλλονται αποκλειστικά μέσα στην προθεσμία εγγραφής των νεοεισαγόμενων φοιτητών κάθε χρόνο από τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο ή από νόμιμα εξουσιοδοτημένο πρόσωπο.

ΤΑ "ΓΛΥΚΑ" ΠΑΙΔΙΑ

Τα παιδιά με Διαβήτη Τύπου 1 δεν είναι πιο ‘γλυκά’ από τα υπόλοιπα παιδιά, αρκεί να είναι σωστά εκπαιδευμένα στη ρύθμιση του σακχαρώδη διαβήτη. Αυτός είναι και ο στόχος του Ελληνικού Τμήματος του Διεθνούς Ιδρύματος Έρευνας Νεανικού Διαβήτη, το οποίο μέσω των εκδηλώσεών του εκπαιδεύει τους μικρούς ασθενείς έτσι ώστε να έχουν μία εντελώς φυσιολογική ζωή, χωρίς στερήσεις.
Στο πλαίσιο αυτό και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, οργανώνεται ένα διήμερο εκπαίδευσης και ψυχαγωγίας για τα παιδιά με Διαβήτη Τύπου 1 ηλικίας 5-18 ετών, το Σάββατο 11 και την Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008.
Για τις εκδηλώσεις του Ελληνικού Τμήματος του Διεθνούς Ιδρύματος Έρευνας Νεανικού Διαβήτη αλλά και για τις εξελίξεις στην αντιμετώπιση του Διαβήτη Τύπου 1 με τις νέες μορφές ινσουλίνης ταχείας δράσης, μίλησαν σε σημερινή Συνέντευξη Τύπου η Παθολόγος – Διαβητολόγος επίκουρη καθηγήτρια, μέλος του Δ.Σ. κυρία Ασημίνα Μητράκου και η αναπληρώτρια διευθύντρια της Α΄ Παιδιατρικής Κλινικής του Νοσοκομείου ‘Π. & Α. Κυριακού’ και υπεύθυνη του Διαβητολογικού Κέντρου, κυρία Ανδριανή Βαζαίου.
Οι εκδηλώσεις του JDRF Hellas για τα παιδιά με Διαβήτη Τύπου 1, οι οποίες πραγματοποιούνται με την ευγενική υποστήριξη της φαρμακευτικής εταιρείας sanofi-aventis, είναι οι εξής:
Το Σάββατο 11 Οκτωβρίου, τα παιδιά θα γνωρίσουν τα 7 θαύματα του κόσμου μέσα από μία μοναδική περιπέτεια γεμάτη παιχνίδι και δράση στο Πλανητάριο. Την επόμενη ημέρα, Κυριακή 12 Οκτωβρίου θα βρεθούν στο Adventure Park, στη Μαλακάσα, για να μυηθούν στις ‘απολαύσεις’ που προσφέρει η επαφή με τη φύση και η σωματική άσκηση αλλά και για να εκπαιδευθούν στην αντιμετώπιση πιθανής υπογλυκαιμίας κατά τη διάρκεια έντονης άσκησης. Τα παιδιά με διαβήτη όταν είναι σωστά εκπαιδευμένα και καλά ρυθμισμένα έχουν τις ίδιες αντοχές με όλα τα παιδιά της ηλικίας τους.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών, το 5 - 10 % των ατόμων που πάσχουν από διαβήτη έχουν Διαβήτη Τύπου 1. Από τον τύπο αυτό του διαβήτη υπολογίζεται ότι πάσχει ένα στα 590 άτομα ηλικίας κάτω των 20 ετών. Αυτό σημαίνει ότι στους 100.000 νέους ανθρώπους ηλικίας έως 20 ετών, οι 18 διαγιγνώσκονται κάθε χρόνο με Διαβήτη Τύπου 1. Στοιχεία της Διεθνούς Ομοσπονδίας Διαβήτη (International Diabetes Foundation) δείχνουν ότι 440.000 παιδιά παγκοσμίως, ηλικίας έως 14 ετών, πάσχουν από Διαβήτη Τύπου 1 και κάθε χρόνο διαγιγνώσκονται περίπου 70.000 νέα περιστατικά.
Χρόνια νόσος
Όπως ανέφεραν οι κυρίες Α. Μητράκου και Α. Βαζαίου, ο διαβήτης τύπου 1 (νεανικός διαβήτης) είναι μια χρόνια νόσος. Συνήθως διαγιγνώσκεται κατά τη διάρκεια της παιδικής ή εφηβικής ηλικίας, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται η εμφάνιση αυτής της μορφής της νόσου σε μεγαλύτερη ηλικία. Στο Διαβήτη Τύπου 1, το ανοσοποιητικό σύστημα καταστρέφει τα ινσουλινοπαραγωγά β-κύτταρα του παγκρέατος που ρυθμίζουν τη γλυκόζη αίματος. Ετσι, το πάγκρεας δεν μπορεί πλέον να παράξει ινσουλίνη. Επομένως, όσοι πάσχουν απ’ αυτή τη μορφή διαβήτη χρειάζονται μόνιμη θεραπεία με ινσουλίνη. Είναι, δηλαδή, ινσουλινοεξαρτώμενοι.
Τα συμπτώματα του νεανικού διαβήτη συνήθως εμφανίζονται απότομα και εξελίσσονται γρήγορα. Συνήθως οι πάσχοντες νιώθουν έντονη δίψα, συνεχή πείνα, έντονη αδυναμία και εμφανίζουν πολυουρία (μεγάλη ποσότητα ούρων), απώλεια βάρους σε μικρό χρονικό διάστημα, καθώς και αφυδάτωση.
Αν η νόσος δεν διαγνωσθεί έγκαιρα και δεν αντιμετωπισθεί κατάλληλα με τη χορήγηση ινσουλίνης, το αποτέλεσμα είναι η πρόκληση κώματος από διαβητική κετοξέωση, μια κατάσταση που μπορεί να είναι απειλητική για τη ζωή. Συχνά η διάγνωση της νόσου γίνεται σε συνδυασμό με την εμφάνιση κάποιας λοίμωξης και την εγκατάσταση κώματος.
Νέα θεραπεία
Η ινσουλινοθεραπεία είναι μονόδρομος για τα παιδιά με Διαβήτη Τύπου 1 και για το λόγο αυτό οι προσπάθειες των ερευνητών προσανατολίζονται στην ακόμη καλύτερη ρύθμιση του σακχάρου.
Το «πράσινο φως» για τη χορήγηση της ινσουλίνης glulisine (ανάλογο ανθρώπινης ινσουλίνης προέλευσης rDNA) και σε παιδιά άνω των 6 ετών έδωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Πρόκειται για ένα ταχείας δράσης ανάλογο ινσουλίνης το οποίο χορηγείται πριν ή αμέσως μετά από ένα γεύμα για τον έλεγχο της υπεργλυκαιμίας σε ενήλικες, εφήβους και παιδιά ηλικίας από έξι ετών και άνω. Η συγκεκριμένη ουσία χορηγείται στα παιδιά συνήθως σε συνδυασμό με μια βασική ινσουλίνη.
Η ινσουλίνη glulisine μπορεί να χορηγηθεί έως και 15 λεπτά πριν το γεύμα ή αμέσως μετά, προσφέροντας έτσι ευελιξία στον ασθενή, ενώ ένα ακόμα πλεονέκτημα του σκευάσματος είναι ότι χορηγείται στον μικρό ασθενή μέσω της πένας SoloSTAR®. Η SoloSTAR® ινσουλίνη glulisine είναι εύκολη στη χρήση, ακόμη κι από τον ίδιο τον πάσχοντα, και δεν του 'επιτρέπει' να κάνει λάθος στη δόση της ινσουλίνης.
Ίδρυμα Έρευνας
Το Ίδρυμα Έρευνας για τον Νεανικό Διαβήτη χρηματοδοτεί από το 1975 σημαντικό μέρος της έρευνας για το διαβήτη (1 δισ. δολάρια) συμβάλλοντας στην βελτίωση της ζωής των πασχόντων. Το JDRF επικεντρώνει την χρηματοδότηση για έρευνα στην πρόληψη, την αποκατάσταση του φυσιολογικού μεταβολισμού της γλυκόζης και στην αποφυγή των επιπλοκών της πάθησης. Ανάμεσα στους στόχους του Ιδρύματος είναι η μεταμόσχευση κυττάρων χωρίς την ανάγκη ανοσοκαταστολής και η τελειοποίηση του τεχνητού παγκρέατος (κλειστό κύκλωμα χορήγησης ινσουλίνης).

ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ

Σας έχει τύχει να θέλετε να εκφράσετε σκέψεις ,συναισθήματα,καταστάσεις,εκτιμήσεις και να μην βρίσκετε τις κατάλληλες λέξεις;Οχι ε!!!Σε μένα πάμπολλες φορές.
Σ΄αυτές τις "δύσκολες"στιγμές- σαν απο μηχανής θεός-μια φράση ,μιά κουβέντα,μια ατάκα είναι αρκετή να βάλει τις σκέψεις σε ένα δρόμο και να λύσει τη γλώσσα.
Αυτή την εποχή βιώνω καταστάσεις που ενώ, στη βάση τους και στη λογική τους κανείς δεν μπορεί να έχει αντιρρήσεις,ο χειρισμός και η πρεμούρα δεν ξέρω και γώ για τί δημιουργούν αντιδράσεις και αδικούν το ίδιο το περιεχόμενό τους.
Μια φράση που είδα κάπου λοιπόν "πάει γάντι" στην περιπτωσή μου(πάντα μεταφορικά και με μια ROCK διάθεση που είναι ούτως η άλλως χιουμοριστική).
Την "καρφιτσώνω" λοιπόν:


<< ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΟ ΧΑΡΙΣΜΑ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΗΔΕΙΟΥΣ>>




Ασχετο.
Θεϊκά λέει η Λιζέτα το "Μανάκι μου,Μανάκι μου πονεί το κεφαλάκι μου-εκεί που πάς μην ξαναπάς το κεφαλάκι σου θα φάς"

Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2008

ΕΚΦΡΑΣΗ ΑΝΗΣΥΧΙΑΣ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΤΕΓΗ ΣΤΗΝ ΗΛΕΙΑ

Μετά από τον καταστροφικό σεισμό της 8ης Ιουνίου 2008 πιθανότατα γνωρίζετε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το σχολικό συγκρότημα Γυμνασίου – Λυκείου Σιμόπουλου. Το κτήριο όπου στεγάζεται το σχολείο μας κρίθηκε ακατάλληλο ενώ παράλληλα ελήφθη η απόφαση για οριστική μετεγκατάσταση ολόκληρου του συγκροτήματος, αφού από καιρό είχαν επισημανθεί από ειδικούς προβλήματα στο υπέδαφος του υπάρχοντος κτηρίου. Μόλις την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου κατέφθασαν στον αύλειο χώρο του συγκροτήματος οι προκατασκευασμένες αίθουσες που πρόκειται να στεγάσουν το σχολείο μας για τα επόμενα δύο χρόνια – όπως μάθαμε μόλις πριν από λίγες ημέρες.
Την Παρασκευή, 12 Σεπτεμβρίου είχαμε την τιμή και τη χαρά να μας επισκεφθεί ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης κ. Μπίρμπας, η προϊσταμένη του 1ου Γραφείου της Δ/νσης Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης Ν. Ηλείας, κα Παπαντωνοπούλου, καθώς και εκπρόσωποι της Εκκλησίας και της Πολιτείας. Ωστόσο, η χαρά μας αυτή δεν διήρκεσε πολύ αφού, μετά από την ενημέρωση που είχαμε από τον κ. Μπίρμπα, μερικά από τα πιο σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει το σχολείο μας φαίνεται να παραμένουν άλυτα!
Ειδικότερα, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Οργανισμού Σχολικών Κτηρίων οι συγκεκριμένες αίθουσες που έχουμε στη διάθεσή μας, διαστάσεων 5,70x 5,70x 2,70 μέτρα, είναι κατάλληλες να φιλοξενήσουν ένα μέγιστο αριθμό δεκαοχτώ (18) μαθητών. Τα περισσότερα τμήματα, όμως, τόσο του Γυμνασίου όσο και του Λυκείου αποτελούνται από είκοσι δύο (22) μέχρι και είκοσι πέντε (25) μαθητές. Εύλογα αναρωτιέται κανείς κατά πόσο μπορούν να τηρηθούν οι στοιχειώδεις κανόνες υγιεινής και ασφάλειας των μαθητών μας χωρίς βέβαια να λαμβάνουμε υπόψη το πόσο ευχάριστο μπορεί να είναι να στοιβάζονται τα παιδιά επτά ώρες την ημέρα για πέντε μέρες την εβδομάδα επί δύο –τουλάχιστον – χρόνια σε αυτές τις αίθουσες!
Συμμεριζόμαστε την ιδιαιτερότητα της κατάστασης και αντιλαμβανόμαστε ότι το σχολείο θα είναι δύσκολο να λειτουργήσει όπως παλαιότερα με Βιβλιοθήκη, χώρο μελέτης, κλειστό Γυμναστήριο, αίθουσα εκδηλώσεων, Γραφείο Σ.Ε.Π. και άλλους βοηθητικούς χώρους.

Γιατί όμως μέχρι και σήμερα, 3 Οκτωβρίου 2008, δεν προβλέφθηκαν και δεν υπάρχουν ακόμα:
1) ξεχωριστές τουαλέτες (αγοριών, κοριτσιών για τους μαθητές και ανδρών, γυναικών για τους καθηγητές),
2) στεγασμένος χώρος για να συγκεντρώνονται οι μαθητές στις βροχερές ημέρες και για την πρωινή προσευχή,
3) κατάλληλος χώρος για κυλικείο με τρεχούμενο νερό,
4) βρύσες στο προαύλιο για να πίνουν νερό οι μαθητές.
Στόχος μας δεν είναι να διογκώσουμε τα προβλήματα ούτε και να δημιουργήσουμε καινούρια. Δεν μπορούμε όμως να αγνοήσουμε όλα τα παραπάνω με την προσδοκία να λυθούν από μόνα τους. Είδαμε ότι υπάρχει καλή θέληση από την πλευρά της Πολιτείας αλλά, δυστυχώς, αυτό δεν είναι πάντα αρκετό. Επιπλέον, όταν πρόκειται για εκπαιδευτικά ιδρύματα και μάλιστα στην ταλαιπωρημένη τα δύο τελευταία χρόνια ορεινή Ηλεία όπου το σχολείο πρέπει να καλύψει πολλούς άλλους ρόλους, δεν έχουμε την πολυτέλεια να περιμένουμε. Οι μαθητές μας δεν έχουν καιρό για χάσιμο, δεν αξίζουν λιγότερο, οι ελπίδες τους για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση δεν θα έπρεπε να θυσιάζονται για κανένα λόγο, η ευκαιρία τους είναι τώρα!!!

Ζητάμε λοιπόν:
1) Έγγραφη διαβεβαίωση από επίσημο φορέα ότι οι αίθουσες που έχουμε παραλάβει μπορούν να φιλοξενήσουν μέχρι και είκοσι πέντε (25) μαθητές.
2) Στεγασμένο υπαίθριο χώρο όπου θα μπορεί να πραγματοποιείται το μάθημα της Φυσικής Αγωγής τις βροχερές αλλά και τις πολύ ζεστές ημέρες του χρόνου. Σε αυτό το χώρο θα μπορούν επίσης να συγκεντρώνονται οι μαθητές στα διαλείμματα όταν οι καιρικές συνθήκες δεν επιτρέπουν μια ούτως ή άλλως σύντομη βόλτα στο περιορισμένο προαύλιο!
3) Ξεχωριστές τουαλέτες αγοριών, κοριτσιών και καθηγητών.
4) Εργαστήρια φυσικών επιστημών και Πληροφορικής.
5) Εγκατάσταση τρεχούμενου νερού στο χώρο όπου στεγάζεται το κυλικείο.
6) Άμεση φροντίδα ώστε το παλιό και ακατάλληλο κτήριο να σφραγιστεί και να μην αποτελεί παγίδα για τους μαθητές που τριγυρνούν αμέριμνοι κοντά σε αυτό και τους καθηγητές που αναγκάζονται να λειτουργούν εκεί καθώς δεν μπορούν ακόμα να μετακινήσουν τα γραφεία στις καινούριες αίθουσες (οι οποίες μέχρι σήμερα δεν έχουν συνδεθεί με το δίκτυο του ΟΤΕ).

Και αν νομίζει κανείς ότι είμαστε υπερβολικοί, πολύ θα θέλαμε να μάθουμε γιατί άνθρωποι που ζουν και εργάζονται στο Δήμο Πηνείας (ακόμα και φορείς των τοπικών αρχών), προτίμησαν να στείλουν τα παιδιά τους σε σχολεία άλλων δήμων και όχι στο δικό μας; Μήπως αυτοί γνωρίζουν κάτι που εμείς αγνοούμε;

Οι Καθηγητές Γυμνασίου & Λυκείου Σιμόπουλου





Το δίκιο τους "βουνό"
Είναι βέβαιο ότι τέτοιες εκδηλώσεις αγάπης και ενδιαφέροντος για τους μαθητές τους θα σπρώξουν τα πράγματα προς την σωστή κατεύθυνση .Αλλωστε με ultimatum δεν λύνονται προβλήματα ,παρά μόνο δημιουργούνται.
Το ποτήρι πρέπει να το βλέπουμε μισογεμάτο και όχι μισοάδειο(όπως λέει και μια ψυχή).

Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2008

ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ''ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ''

Λέγαμε προχτές ότι θα ασχοληθούμε με το θέμα του ΟΦΗ. Έστω και με μία ημέρα καθυστέρηση, ήρθε η ώρα να το κάνουμε. Οι γραμμές αυτές γράφτηκαν πριν λήξει το παιχνίδι ανάμεσα στην κρητική ομάδα και τον ΟΣΦΠ, αλλά το τελικό αποτέλεσμα λίγη (έως ελάχιστη) σημασία έχει.
Καλά που αργήσαμε μια μέρα. Ευτυχώς. Είχαμε τηνευκαιρία να απολαύσουμε το ιστορικό ερώτημα του «Πρωταθλητή»: «πού βρήκε τα λεφτά για το πριμ ο Βατσινάς;» αναρωτιόταν η εφημερίδα που αφουγκράζεται εδώ και χρόνια τον πόνο του σκλαβωμένου λαού της Κρήτης. Από κοντά και ο Βαγγέλης, που σε τέτοια ζητήματα βρίσκεται πάντα στην πρώτη γραμμή της μάχης.
Αν κάποιος είχε όρεξη να τους κάνει πλάκα και να τους μιλήσει στο ίδιο στυλ, θα τους απαντούσε ότι προφανώς ο Βατσινάς βρήκε τα λεφτά για το πριμ από κάτι ψιλά που περισσέψανε από τα 100 εκατομμύρια που έδινε εν έτει 2000 ο Λουκόπουλος στους παίχτες της Παναχαϊκής. Από τα ρέστα του ʼρη του Λυκόπουλου, του Σάκη του Καρατζούνη και του αλήστου μνήμης Μοβσεσιάν προέρχεται το πριμ του ΟΦΗ. Από κάτι περισσεύματα από το πριμ της Ριζούπολης που είχε τάξει ΄(χωρίς ποτέ να δώσει) ο πρόεδρος - επενδυτής. Εκτός αν το έδωσε πουθενά αλλού και δεν το μάθαμε.
Είπαμε δηλαδή, να κοροϊδεύουμε τον κόσμο αλλά να μην το παρατραβάμε. Τριακόσια χιλιάρικα έδινε ο καταχρεωμένος Λουκόπουλος πριν από οχτώ χρόνια, σε παιχνίδι που η ομάδα του ήταν αδιάφορη και κανείς δεν αναρωτήθηκε. Και εντάξει, οι εφημερίδες του ΟΣΦΠ γιατί να αναρωτηθούν; Ο Βαγγέλης όμως; Τρελό έβγαζε τον κόσμο που τον ζόριζε τότε στο ραδιόφωνο. Όλα καλώς καμωμένα τα έβρισκε. Χτες μόνο θυμήθηκε ότι κάτι δεν πάει καλά.
Είπαμε να μιλήσουμε για ΟΦΗ. Στα σοβαρά. Να πούμε δύο – τρεις αλήθειες σε μία υπόθεση που έχει κάνει μεγάλο κακό στον Παναθηναϊκό και έχει χρησιμοποιηθεί από το κύκλωμα της επένδυσης ως κολυμβήθρα του Σιλωάμ για να ξεπλυθούν τα εγκλήματα μιας ολόκληρης δωδεκαετίας. Και δυστυχώς, τα τελευταία χρόνια, η «υπόθεση ΟΦΗ» χρησιμοποιείται και από υποτιθέμενους Παναθηναϊκού για δικό τους συμφέρον.
Πάμε κατευθείαν στο ζουμί λοιπόν. Εδώ και πολλά χρόνια, πριν ακόμα από το θάνατο του αείμνηστου Θόδωρου Βαρδινογιάννη, ο ΟΦΗ δεν έχει καμία ιδιοκτησιακή σχέση με τον Παναθηναϊκό. Αυτό το ξέρουν και οι πέτρες. Οι μετοχές ανήκουν σε συγκεκριμένους ανθρώπους και τα τελευταία χρόνια στον Βατσινά.
Από εκεί και πέρα, είναι πολύ περίεργο γιατί δεν πάει κανένας "σωτήρας" να αγορ'άσει την ομάδα. ΚΑι αν όντως οι μετοχές δεν ανήκουν στον εκάστοτε πρόεδρο, να βγει και να τον ξεφωνίσει σε όλη την Ελλάδα. Γιατί δηλαδή όλοι χρησιμοποιούν τις πλάγιες μεθόδους του "πούλα" και του "φύγε" χωρίς να έχει γίνει ούτε μία σοβαρή πρόταση αγοράς.
Η απάντηση σε όλα αυτή είναι απλούστατη. Γιατί στην Ελλάδα του σήμερα, κανείς (ή σχεδόν κανείς) δεν αγοράζει ποδοσφαιρικές ομάδες. Όλοι θέλουν να αρπάξουν τις ΠΑΕ. Να τις πάρουν τζάμπα, διαλυμένες και χωρίς να βάλουν ούτε ένα ευρώ. Αυτός είναι και ο λόγος που εδώ και τόσα χρόνια δεν έχει εμφανιστεί ούτε ένας να αγοράσει τον ΟΦΗ. Γιατί όποιος αγοράζει πρέπει να στάξει χρήμα. Μόνο φήμες, μόνοι διαδόσεις και μόνο μπουρδελοποίηση της ομάδας κάθε χρόνο πριν το ματς με τον ΟΣΦΠ.
Οι καταστάσεις είναι γνωστές και τα κόλπα παλιά. Έχουν χρησιμοποιηθεί κατά κόρον σε άλλες ομάδες, συνήθως με επιτυχία. Οι στρατιές των …αγανακτισμένων στην πρώτη γραμμή για τη διάλυση της ομάδας. Και μόλις η ΠΑΕ απαξιωθεί εντελώς αγωνιστικά, μόλις πνιγεί από τα χρέη ή μόλις η εκάστοτε διοίκηση αποφασίσει να χαρίσει ή να ξεπουλήσει, τότε και μόνο τότε εμφανίζονται οι σωτήρες στυλ Σωκράτη, Ντέμη, Ζαγοράκη, Κόκκαλη. Και εσχάτως Μαχλά. Εν πάσει περιπτώσει, αν είναι κάποιος να αγοράσει τον ΟΦΗ ας πάει να το κάνει. Το να διαιωνίζει ένα ψέμα, με μοναδικό στόχο να πλήξει τον Παναθηναϊκό, έχει καταντήσει πια αηδία. Έγινε πολύ στημένο το έργο και δεν έχει γούστο.
Εδώ και μία δεκαετία, το σύστημα της προπαγάνδας της επένδυσης ρίχνει στην πιάτσα διάφορα ονόματα δήθεν «επενδυτών» που ενδιαφέρονται για τον ΟΦΗ. Ποιος να ξεχάσει το σύνθημα «δώστε τον ΟΦΗ στις Μινωικές» που δονούσε το «Γεντί Κουλέ» την ώρα που ο ο Γκέραρντ, ο Μαχλάς και ο Νιόπλιας προσπαθούσαν σα λυσσασμένοι να κόψουν βαθμό από τον Παναθηναϊκό του Κυράστα; Έχω επισκεφθεί πέντε φορές το παλιό γήπεδο του ΟΦΗ από το τέλος της δεκαετίας του 80 και μετά, και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι μίσος σε αυτήν την ένταση κατά του Παναθηναϊκού, υπάρχει μόνο στο Καραϊσκάκη. Ούτε στην Τούμπα ούτε στη Φιλαδέλφεια ούτε πουθενά.
Ποτέ λοιπόν και κανένας δεν εμφανίζεται να αγοράσει. Να πει «ορίστε κύριε Βατσινά, δίνω τόσα, δώσε τις μετοχές». Ποτέ. Γιατί αν το έκανε, δε θα μπορούσε να διαιωνίζεται το –τόσο βολικό – παραμύθι της «σκλαβιάς». Το τελευταίο φρούτο είναι το εξής: να πάει ο Βατσινάς να παραδώσει τις μετοχές στον Ερασιτέχνη για να εμφανιστούνε οι τζάμπα σωτήρες. Φοβερά πράγματα. Να χαρίσει ο άλλος την εταιρία του επειδή το θέλουν οι ...αόρατοι επενδυτές του τζάμπα και οι "Snakes" που τους επαινεί καθημερινά ο αφάνας και ο "Πρωταθλητής".
Το βέβαιο είναι ότι αυτή η κατάσταση θα συνεχιστεί. Ειδικά αν στο χτεσινό παιχνίδι δεν έχει κερδίσει ο ΟΣΦΠ, η ένταση θα κλιμακωθεί. Πάντα με στόχο τον Παναθηναϊκό. Την ομάδα που στοιχειώνει τα όνειρά τους. Και εδώ ερχόμαστε σε αυτό που λέγαμε παραπάνω. Στους Παναθηναϊκούς που έχουν αρχίσει να ανακατεύονται με τον ΟΦΗ και να προσπαθούν να περάσουν ύπουλα την προπαγάνδα του Σωκράτη με πράσινο μανδύα.
Ακούω εδώ και αρκετό καιρό διάφορους να λένε «άσε τον ΟΦΗ να πέσει στη Β’ Εθνική». Από τη μία επιχειρηματολογούν υπέρ του ότι οι Κρητικοί δεν αποτελούν παράρτημα, φέρνοντας τα χειροπιαστά παραδείγματα του παρελθόντος και από την άλλη …απευθύνουν έκκληση στον Βαρδινογιάννη να «τους αφήσει», δικαιώνοντας με τον καλύτερο και πιο πειστικό τρόπο τη γαύρικη προπαγάνδα.
Δε νομίζω ότι είναι στο χέρι του Παναθηναϊκού να «αφήσει» ή να «μην αφήσει» τον ΟΦΗ. Αν είναι να πέσει ο ΟΦΗ, ας πέσει και ας πάει στο καλό. Δεν καταλαβαίνει για ποιο λόγο πρέπει να μας απασχολεί. Εκτός αν κάποιοι έχουν ενοχές. Αν έχουν φάει το παραμύθι του γαύρου και ντρέπονται. Αν είναι έτσι, πάω πάσο. Προσωπικά, δεν έχω καμία ενοχή για την ιστορία της ομάδας μου ότι και να λένε τα μέλη και τα τσιράκια τους. Γνωρίζω ότι με τον ΟΦΗ έχουν γίνει παιχνίδια – πραγματικές μάχες, μπροστά στα οποία η «καθαρότητα» των τίτλων του ΟΣΦΠ ακούγεται ως κακόγουστο ανέκδοτο. Συνεπώς η παρουσία ή όχι των Κρητικών στην Α' Εθνική δε μου κάνει ούτε κρύο ούτε ζέστη.
Ομολογώ ότι αν με ρωτούσε κάποιος μέχρι το 2006, θα έλεγα και εγώ "να πέσουν να ησυχάσουμε!". Είχε κουράσει το παραμύθι με τον ΟΦΗ που όταν έπαιζε με τον Ολυμπιακό έχανε με τα χέρια κάτω. Ύστερα όμως από τα γεγονότα εκείνης της χρονιάς, με την "καθαρή νίκη" του Λεβαδειακού επί του ΟΣΦΠ και τη λύσσα του κυκλώματος να πέσει ο ΟΦΗ, άλλαξα γνώμη. Γιατί δεν είναι δυνατόν να ταυτίζονται οι επιδιώξεις του οποιουδήποτε Παναθηναϊκού με εκείνες των υπηκόων του Σωκράτη.
Το μόνο που με απασχολεί είναι να παίζουμε καλά και να νικάμε τον ΟΦΗ. Και όπως αποδεικνύεται τα τελευταία χρόνια, αν δεν παίξεις καλά δε νικάς. Αν πέσει ή δεν πέσει, ή ποιος τρόπος υπάρχει για να ρίξεις κάποια ομάδα, πραγματικά θα σας γελάσω. Ρωτήστε τον κυρ-Σάββα, τον Λεμονή και τον Κομπότη. Αυτοί ξέρουν καλύτερα. Και σύμμαχός τους δεν πρόκειται να γίνω. Αν είναι να παρακαλέσω να πέσουν ομάδες από την Α' Εθνική, υπάρχουν άλλες προτεραιότητες.
Τέλος, πολλή κουβέντα γίνεται για τους δανεισμούς ή τις παραχωρήσεις παικτών στον ΟΦΗ. Μία κουβέντα που -για προφανείς λόγους - συντηρείται κυρίως από Παναθηναϊκούς. Καταρχάς να υπενθυμίσουμε ότι όταν λέμε "ΟΦΗ" εννούμε την ομάδα του Ταραλίδη, του Λεοζίνιο και του Σηφάκη. Και επίσης του Ισά και του Μπαρκαουάν. Όλοι τους με μεγάλες υπηρεσίες από διάφορα μετερίζια.
Αν η τεχνική ηγεσία και η διοίκηση του Παναθηναϊκού κρίνουν ότι στο Ηράκλειο υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες ώστε κάποιος ποδοσφαιριστής να εξελιχθεί στη διάρκεια του δανεισμού του, δε βλέπω το κακό να δίνουμε παίκτες στον ΟΦΗ. Δε νομίζω ότι πήγαν άσχημα εκεί ούτε ο Πετρόπουλος ούτε ο Τζόρβας. Έχουμε δώσει παίκτες σε άλλες ομάδες οι οποίο δε γύρισαν ποτέ και τους έφαγε η μαρμάγκα.
Από την άλλη, υπάρχει η εξής λεπτομέρεια. Ότι ο Παναθηναϊκός ως κατ’ εξοχήν ομάδα που παράγει παίκτες, είναι αναγκασμένος να δίνει δανεικούς ή να παραχωρεί ως ελεύθερους πολλούς νεαρούς σε άλλες ομάδες. Και από τη στιγμή που έχουμε δώσει δανεικούς στη Λειβαδιά του Κομπότη, στην καλαμαριά του Κατσαβάκη και στην Κέρκυρα του Καλογιάννη, ειλικρινά δε βλέπω για ποιο λόγο πρέπει να μας ενοχλεί ο ΟΦΗ.
Εν πάσει περιπτώσει, μιλάμε για μια υπόθεση που αν και δεν έχει άμεση σχέση με τον Παναθηναϊκό, τον ταλαιπωρεί εδώ και χρόνια. Είτε με τις αστείες ανακοινώσεις κάποιων οργανωμένων του ....ΟΦΗ, είτε με τις παπάτζες του Γκέραρντ (ένα από τα μεγαλύτερα επικοινωνιακά εργαλεία της επένδυσης) είτε με τις τσιρίδες του "Πρωταθλητή" και του "Φωτός". Κάθε φορά που θέλουν να κρύψουν την ξεφτίλα τους ή να καλύψουν τα εγκλήματά τους, θυμούνται τον ΟΦΗ.
Ας βρεθεί λοιπόν επιτέλους κάποιος να αγοράσει τον ΟΦΗ, να τον βάλει και επίσημα "στον ευρύτερο ολυμπιακό χώρο", ή "κάτω από την ομπρέλα του Σωκράτη" (τι θυμηθήκαμε τώρα, ε;) και να μας αφήσει ήσυχους. Μέχρι να γίνει αυτό, οι "αγανακτισμένοι" μπορούν να συνεχίσουν το θεάρεστο έργο τους.

''ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ''

Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2008

5/10/08 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟN ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 2 Οκτωβρίου 2008

Μήνυμα του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων,
κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη,
για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Εκπαιδευτικών
(5-10-08)


Στη σύγχρονη εποχή της συνεχούς ροής πληροφοριών και της αλματώδους τεχνολογικής προόδου, η παιδευτική διαδικασία δεν είναι απλά η προετοιμασία του νεαρού ατόμου για το μέλλον∙ αντιθέτως, συνιστά τρόπο ζωής για τον άνθρωπο κάθε ηλικίας, δεδομένου ότι καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής μας συνεχίζουμε να μαθαίνουμε και να αναπτυσσόμαστε. Στις μέρες μας, λοιπόν, η παιδεία αναδεικνύεται ως το κατ’ εξοχήν χρήσιμο και αξιόπιστο μέσο κοινωνικής και ψυχοπνευματικής καλλιέργειας, το οποίο μπορεί να εγγυηθεί την εξέλιξη και την ανάπτυξη των ατόμων, αλλά και των κοινωνιών.
Το γεγονός αυτό υπογραμμίζει ότι ο εκπαιδευτικός λειτουργός, ως ο βασικός συνοδοιπόρος και οδηγός των μαθητών κατά την πορεία τους προς την κατάκτηση του μορφωτικού αγαθού, συντελεί τα μέγιστα στη διασφάλιση τόσο της προσωπικής ανέλιξης, όσο και της κοινωνικής συνοχής και προόδου. Κυρίως, όμως, αποτελεί ένα πρόσωπο διαχρονικά παρόν στη ζωή του σύγχρονου ανθρώπου, καθώς ο εκπαιδευτικός είναι που φέρει την ευθύνη να καθοδηγήσει νήπια, παιδιά, εφήβους και ενηλίκους στο ταξίδι τους προς τη γνώση, με σύνεση και όραμα.
Σήμερα, στα πλαίσια του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας των Εκπαιδευτικών, τον οποίο καθιέρωσε η Unesco σε ετήσια βάση από το 1994, τιμούμε με αισθήματα ευγνωμοσύνης την προσφορά των απανταχού λειτουργών της εκπαίδευσης στην κοινωνικο-πνευματική διαμόρφωση των πολιτών του κόσμου. Η Παγκόσμια Ημέρα των Εκπαιδευτικών, όμως, δεν είναι παρά μια μικρή αφορμή για να τονισθεί εκ νέου πως ο εκπαιδευτικός κάθε βαθμίδας υπήρξε ανέκαθεν νευραλγικής σημασίας για την παιδευτική διαδικασία.
Οι σύγχρονες εξελίξεις στην επιστημονική έρευνα, οι νέες συνθήκες εκπαίδευσης, επικοινωνίας και απασχόλησης, διαμορφώνουν έναν ανανεωμένο, πολυεπίπεδο ρόλο για κάθε εκπαιδευτικό, που πλέον λειτουργεί ως καθοδηγητής, εμψυχωτής και συντονιστής της ανακαλυπτικής πορείας της μάθησης. Ανεξάρτητα όμως από τα εκάστοτε ζητούμενα της εποχής, παραμένει σταθερή η διαπίστωση πως, χωρίς τον εκπαιδευτικό και τις άοκνες, ακόμη και εν μέσω δυσκολιών, προσπάθειές του, για να μεταδώσει γνώση, να κοινωνήσει ήθος, να διδάξει δεξιότητες, και τελικά να αλλάξει τη ζωή των μαθητών του, η όποια εκπαιδευτική πολιτική βούληση θα έμενε, αναπόφευκτα, κενό γράμμα∙ το όποιο τεχνολογικό επίτευγμα θα εξέπιπτε σε στείρα, μηχανική διαδικασία.
Δεδομένου, λοιπόν, του σημαντικότατου έργου που επιτελούν οι εκπαιδευτικοί έναντι των μαθητών αλλά και του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου, αναγνωρίζουμε και εκφράζουμε τον σεβασμό μας για την προσφορά τους στη διαμόρφωση και την αξιοποίηση της σκέψης και της δράσης των νέων ανθρώπων, στη συγκρότηση ατόμων με δημιουργική πνοή και αγάπη για τη γνώση. Ως εκ τούτου, μείζονα προτεραιότητα αποτελεί για την Πολιτεία το να αξιοποιήσει τις υπάρχουσες δυνατότητες, ώστε να εξασφαλισθεί για τους εκπαιδευτικούς η υψηλού επιπέδου κατάρτιση, η δια βίου επιμόρφωση, η αναβάθμιση των συνθηκών στους χώρους εργασίας, η έμπρακτη υποστήριξη του διδακτικού και κοινωνικού τους λειτουργήματος.
Συναισθανόμαστε πως όλα αυτά αποτελούν αναγκαία συνθήκη για την επάρκεια των εκπαιδευτικών έναντι των σύγχρονων κοινωνικών ζητουμένων, καθώς μέσα από αυτήν την επάρκεια διασφαλίζεται η συνεχώς βελτιούμενη ποιότητα της παρεχόμενης παιδείας. Γιατί έχει γίνει πλέον εδραιωμένη πίστη όλων μας ότι για κάθε πρόβλημα και κάθε πρόκληση που ο σύγχρονος κόσμος καλείται να αντιμετωπίσει, η λύση ξεκινά από την παιδεία. Γιατί, τελικά, «Όλα είναι θέμα παιδείας».

Ο Υπουργός Εθνικής Παιδείας
και Θρησκευμάτων
Ευριπίδης Στυλιανίδης











ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ , ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΑ.